Addicted-Simple Plan

Music by "Everything..." .:::Love's Cute Spot!:::. myspace

myspace graphics

hollywood-star

hollywood-star

srijeda, 30.11.2005.

kool odjeća

evo neke ful dobre odjeće koju možete nabaviti gdje drugdje nego u americi!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:08 - write or die (12) - print or die - #

petak, 25.11.2005.

one tree hill's back!!!

gledam ti ja sad novi program i vidim: nova sezone tree hilla na hrt 2 u 17:15 h svaki dan!!!baš sam sretna. iako ga neću moći gledati utorkom i četvrtkom.al nema veze!!!napokon:svaki dan doza chada michaela murraya...ah,ma divno.još samo da vrate kućanice i sve će bit ok...a dobro,da stave summerland po ljeti, nema sretnije osobe od mene.a koje serije vi volite?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:16 - write or die (5) - print or die - #

četvrtak, 24.11.2005.

...smiješno...

In a Past Life...

You Were: A Gentle Viking.

Where You Lived: Ontario.

How You Died: Consumption.




Your Career Type: Artistic

You are expressive, original, and independent.
Your talents lie in your artistic abilities: creative writing, drama, crafts, music, or art.

You would make an excellent:

Actor - Art Teacher - Book Editor
Clothes Designer - Comedian - Composer
Dancer - DJ - Graphic Designer
Illustrator - Musician - Sculptor

The worst career options for your are conventional careers, like bank teller or secretary.







Your Birthdate: July 27



You are a spiritual soul - a person who tries to find meaning in everything.

You spend a good amount of time meditating, trying to figure out life.

Helping others is also important to you. You enjoy social activities with that goal.

You are very generous and giving. Yet you expect very little in return.



Your strength: Getting along with anyone and everyone



Your weakness: Needing a good amount of downtime to recharge



Your power color: Cobalt blue



Your power symbol: Dove



Your power month: September

- 20:18 - write or die (1) - print or die - #

viciči

Mladi liječnik dođe raditi na selo kako bi zamijenio starog liječnika pred mirovinom. Stari liječnik predloži mladome zajedničke kućne posjete kako bi se ovaj upoznao s mještanima.
U prvoj kući je mladi liječnik pozorno slušao kako stari liječnik i sredovječna gospođa raspravljaju o vremenu, o unucima i najnovijim crkvenim novinama. Nakon nekog vremena stari liječnik upita gospođu kako se osjeća.
Ona odgovori kako ima lagane bolove u trbuhu. Liječnik na to odvrati kako je sigurno pretjerala sa svježim voćem te da bi trebala smanjiti jedenje voća te vidjeti hoće li joj to pomoći. Nakon izlaska iz kuće mladi liječnik priupita staroga kako je tako brzo postavio dijagnozu bez da je uopće pregledao ženu.
" Nisam je ni morao pregledati. Sigurno si primijetio da sam ispustio stetoskop na pod. Kad sam se sagnuo uzati ga pogledao sam uokolo i opazio dvadesetak kora od banane u kanti za otpatke. To je moralo uzrokovati nekakve smetnje."
Zadivljeni novak upita starog liječnika može li on pokušati postaviti dijagnozu u slijedećoj kući i ovaj pristane.
U slijedećoj kući živjela starija udovica. Nakon par minuta razgovora o vremenu, unucima i novim crkvenim novinama, mladi liječnik upita udovicu kako se osjeća u zadnje vrijeme.
Ona odgovori da je vrlo umorna i da nema energije kao nekad.
Mladi liječnik nakon toga reče kako se ona sigurno preopteretila radom za crkvu te bi bilo dobro da se malo odmori od toga.
Kad su izašli iz kuće stari liječnik reče kako je dijagnoza vjerojatno točna, ali ga zanima kako je mladi došao do toga.
" Baš kao vi, ispustio sam stetoskop na pod. Kad sam se sagnuo uzeti ga pogledao sam uokolo i ugledao svećenika kako se skriva ispod kreveta."



Psihijatri kažu da je 1 od 4 čovjeka mentalno bolestan. Provjeri tri svoja prijatelja i ako su oni u redu - ti si taj.

hehe.all aboard!!(ala bog)

- 19:04 - write or die (4) - print or die - #

srijeda, 23.11.2005.

..::what a day::..

baš what a day...
prvo,vratim se iz škole, sara ivana i ja napravimo referat i onda me zove mama, ej iva,naručite si pizzu, fasada mi je pala na auto.bože moj mili...parkirala je auto ispod neke gnjile zgrade, bila je bura i ode auto.mislim, nisam sigurna dal je ošo još.tata i ona su otišli u croatiu da naprave osiguranje i to. ma glupo.
onda, još sam pročitala harry pottera zadnji dio do kraja.baš je tužan kraj.sutra se cijepimo opet.bio je test u ponedjeljak a meni je malo falilo da se ne onesvjestim,jer kad vidim iglu odmah mi dođe slabo...i tako.škola ko uvijek,u petak odgovaram biologiju a gluposti same al kad moraš...moram i kemiju ispravit imam 1 i 4 ocjene.hehe.a kako god.se ben čujemo.ala bog.

- 20:53 - write or die (2) - print or die - #

petak, 18.11.2005.

it's not easy to be me

ako mi bilo tko od vas ima nešto za reć,rađe mi kažite u lice nego da mi tu serete po blogu.a i zamislite kako bi vama bilo da ne znate jezik,a želite znati što se piše.a druga stvar,to što ja imam svoje privatne ciljeve,to ne znači da ih vi možete blatiti.ja ću postići ono što želim,a ako vi u to ne vjerujete to je vaš problem.i mene boli briga što vi mislite o meni jer sam već odavno navikla da me netko bezveze vrijeđa,a nema pojma.tako da...a post sam izbrisala samo zbog vaših komentara,tako da znate.e pa,ala bog

- 14:43 - write or die (9) - print or die - #

ponedjeljak, 14.11.2005.

zaboravila sam naslov

eto i ja da objavim novi post.danas sam saznala da ćemo iz zadaćnice iz engleskog pisati samo o glupostima,a i onda se našla kool tema:my dream.finnally!!!!!pa barem nešto pametno.
a dobro pustimo glupu školu.trebala bih ubrzo dobit mengu pa sam sva nabrijana na svih(takav vam je moj pms)i nadam se da se moje frendice neće nadurit na mene ak im nešto loše kažem iako se trudim da ne...anyway, seventeen je odličan, iako sam saznala da ga ne mogu dobivati svaki mjesec,al probat ću nešto sredit preko neta...i tak vam to ide.nemam dečka,još uvijek.jako sam tužna. al šta ćeš,takav je život.bolje rečeno,takav je očajan i miserable život.i tak.moja želja da postanem glumica svakim danom raste sve više.i da, mob će mi je vjerojatno moć popravit!!pao mi je u vodu pa mi je crko pa sam ga odnjela na popravak i nadam se da će sve bit okay.e da,zna ko ovdje radit s linorezom??ma ja nemam blage.i moja frendica iz usa vas svih pozdravlja i kaže da su blogichi kool.iako niš ne konta...jer ne razumije hrvatski!!si ju.ala bog

- 18:51 - write or die (2) - print or die - #

nedjelja, 13.11.2005.

seventeen magazin

jeste li ikad čitali sventeen?e pa ja sam upravo dobila svoj prvi broj i odličan je.moja teta iz kanade mi ga je poslala jer ga u ovoj glupoj Puli nema.i zakon je.bolji od ikojeg u hrvatskoj.ma nema boljeg od seventeena.cure,vidjet ćete ga sutra u školi!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo inače nije naslovnica broja kojeg imam,ali svejedno...

- 17:48 - write or die (4) - print or die - #

samo sličica od mojih frendica



to smo vam ja i moje frendice:ja,tea,perta,kristina i sara.sorry ivana,nisi stala.negdje iza je.

- 13:57 - write or die (3) - print or die - #

subota, 12.11.2005.











ovisna sam o ovim dollsicama...baš su fora

- 15:31 - write or die (5) - print or die - #

Opet sam tu.U Puli

Jučer smo bili u Zagrebu na Interliberu.Svi oni koji su bili znaju kako je kool i koliko preslatkih dečki ima.Pa samo malo bili tamo na velesajmu i interliberu pa su nas odvezli u Importanne i pustili nas da lutamo okolo 3 sata.U Importanneu smo tražele Funky fish,pa smo ga jedva nekako našle i kupile smo ili ringove ili novčanike ili magnete za frižider ili bilo što drugo.I onda smo otišli malo na trg i nismo se našle s nekim tipom s kojim smo se trebale nać.Ali dobro,ko dan nam je on potreban za dobru zabavu??I tako smo vams e mi super provele i u busu za nazad.A oni koji su bili znaju što se dešavalo.I bilo je sve u svemu kool.Ala bog

- 14:44 - write or die (0) - print or die - #

četvrtak, 10.11.2005.

fRENDovI :P

imam dosta prijatelja,al sad ću izdvojit samo najbolje...jer imam par njih s kojima mogu samo tračati,a ne mogus e baš totalno otvoriti.prva od svih je moja sestrična Alice koja je ful zabavna i kool.samo što je malo i dosadna jer je opsjednuta Tokio hotel grupom.ja i ona dijelimo sve tajne i nikada si nismo lagale.uvijek smo ti jedna za drugu.onda mi je ful dobra maja, cura koja je 1 god starija od mene i ful je zakon.njoj mogu sve reći i uvijek će me saslušati i savjetovati me.kad smo zajedno,nitko nam drugi ne treba.a ostale frendice su mi:antonija,petra,sara,kika,ivana,sara b.,inga i tako dalje.a fendovi su mi ivan,mario,daniel,marko,chad i tako dalje...he he.ala bog.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:10 - write or die (9) - print or die - #

srijeda, 09.11.2005.

my love

a kad svi već govore o ljubavi,moram onda i ja...dakle,moja prva ljubav je bio jedan moj bratićev frend, čije ime sad ne želim odati, ali on je bio tako sladak.tri godine je stariji od mene i upoznala sam ga prije 3 godine.možete vi vjerovati da sam ja bila u njega zaljubljena pune 2 godine!!ali kada sam ga zadnji put vidjela,pomislila sam, "bljak,kako je ružan došo!"i tako vam je moja ljubav prema njemu umrla...dnevno vidim barem 10 slatkih dečki koji su mi ful cute.al sad sam zaljubljena samo u jesseja mccartneya.i nadam se da ću ić u tu prokletu ameriku i upoznati ga.a i problem je što ima curu koja niš ne radi nego sjedi doma,pliva u novcu i samo ide u shopping.ma i ak ga ne uspijem dobit,imat ću ono najvrijednije,moje frendice.
i glumačku,karijeru naravno.
ALA BOG.

- 15:15 - write or die (4) - print or die - #

utorak, 08.11.2005.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jesse cutie.pa šta nije.mislim,svi koji misle da je totalno HOTT nek ostave comment...ja sam totalno in'im.yay

- 20:30 - write or die (6) - print or die - #

pripizdina

Se vama čini da mi živimo u pripizdini? Mislim, poglejte Ameriku ili Rusiju, 1000 puta su veće od nas. Ne kažem da ne volim Hrvatsku, nego ja samo želim ić na neki pošteni put u Los Angeles i New York ko onaj iz 8.r. Ane da tu čamim i šrtebam ovu fuckin kemiju. Nadam se da sipa nema blog pa da mi ovo vidi i zaključi 1 za obje god. Ma šu,hodi spat.ala bog. Idem zavodit Jesseja

- 19:02 - write or die (2) - print or die - #

ponedjeljak, 07.11.2005.

Mary-Kate Olsen

Sigurna sam da znate tko je Mary-Kate Olsen. Ako ne znate, to vam je jedna od najslavnijih, najbogatijih i najljepših blizanki na svijetu, blizanki Olsen. One više vole da ih se zove Mary-Kate i Ashley, ali mi se na to još nismo navikli. Snimile su jako puno stvari, a ovako to ide nekakvim redom po njihovim godinama: Full house (9 mj.-9god.), Two of a kind (9-13 god.), Our lips are sealed (14 god.), Winning London (15 god.), Getting there (16 god.), When in Rome (16 god.), The challenge (16 god.), New York minute (17 god.). Već 3 godine nisu stale pred kamere zajedno jer, kažu, više ne žele biti poznate kao dvije osobe, nego kao individualne. However, Mary-Kate (koja ima crnu kosu) je zadnjih 2 godine anoreksična jer ju je slava uništila. Sada se oporavlja, a nedavo je izašla i iz veze sa Stavrosom Niarchosom III. Ukrala joj ga je glupa Paris Hilton.
Ashley (koja ima plavu kosu) je trenutno solo i samo ide po gradu i kupuje. Jer, hey, moraju nekako potrošiti 150 milijuna $!!!! Čini se da će Mary-Kate sada napraviti novi film, a Ashley, koja studira na NYU, želi se baviti redateljstvom. Mary-Kate studira na UCLA. MK sad živi u LA-u, a Ash u NY-u. Razdvajanje počinje.

- 15:59 - write or die (2) - print or die - #

Naj-hot dečki...za mene

Ne znam sad za vas, ali za mene je naj-hot dečko Jesse McCartney. Sva sreća da glumi u seriji na moru tako da je često bez majice. Šteta što ima curu, ružnu Katie Cassidy. trebate ju vidjeti. Bljak. Sljedeći hottie mi je Chad Michael Murray. Bila sam tako sretna kada sam vidjela da se rastao sa Sophiom Bush. Ionako nisu bili lijep par. Glumio je do sada u Dawson's creeku, Gilmoreicama i One tree hillu. I to su svi koji su mi hot (za sada). Se vidimo. Ala bog.

- 15:55 - write or die (3) - print or die - #