Image Hosted by ImageShack.us MOJA STRANA ŽIVOTA: - ..,~*gIrL On THe MoVE*~,.. - Blog.hr

ponedjeljak, 09.04.2007.

MOJA STRANA ŽIVOTA:

Zdravo blogeri, To sam ja, Cura u pokretu (girl on the move)! Sljedi veliko iznenađenje! Mojoj mami su slomili srce. Ponovno. Započinjemo novu veliku pustolovinu. Tako moja mama naziva bijeg. Nekim je čudom mama samo jednom kažnjena zbog prebrze vožnje. Trebao bi je kazniti zbog prebrzog udvaranja. No nešto ću vam reći. Oni koji to još nisu učinili... moraju vidjeti siluetu... prije svoje smrti! Najtužnije što sam se navikla na to (stalno seljenje). Ako drugo ne uspije, smiješi mi se karijera profesionalnog seljitelja.Naš novi stan ima svoju povjest i čar i egzotične mjesne životinje. Za mamu je to dom, za mene je to program zaštite svijedoka. Kasno je, a ja sam umorna. Vrijeme je da odem u krpe. Iako neznam u kojoj su kutiji spakirane. nastavite čitati moj dnevnik o događajima u životu jedne tinejdžerice. Ja ću biti ovdje. Ista ja ali u drugome kvartu. Do sutra!

- 22:34 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.