Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!
30.rođendan - tražim nebo bez neba i sunce nekog boljeg sutra - Blog.hr

tražim nebo bez neba i sunce nekog boljeg sutra

nedjelja, 08.05.2005.

30.rođendan

30 godina mi je i kažu "Sad si zrela žena!"
Zrela? Za šta?
Znači li ot da sam sve svoje postupke načinila kao nezrela osoba?
Pa, kad razmislim,,,možda?
....ali sad točno zna što hoču, imam ciljeve dok su to do sada, pa reklo bi se hirovi.
Hirovi?!
Jesu li?!?
Poslje srednje otišla sam u gadu... Zašto?'
Slomljeno srce,,gubitak ljubavi zauvijek....
a opet željela sam biti korisna,,nadam se da jesam-kao bolničar na bojištu...
Sa 23 ostala sam trudna i udala se za čovjeka kojeg nisam dobro poznavala...
Rodila sam kćer,nešto najbolnije i najljepše što mi se dogodilo u životu.
Puno je boli ...tj. cijeli život nas negdje vreba neka "bol" al ovaj bol rađanja je poseban, bol u kojem se rađa novi život i bol koji se zaboravlja onoga momenta kad čujem dječiji prodoran plač......
...Godine su prolazile,, sve je išlo nekako nikuda..
29. rođendan; sjela sam sama kao i svako jutro i pila kavu....
i odlučila sam...rastat ču se...jer zašto biti sa nekim sa kim nemaš ništa zajedničko???..dijete??..da!
NE! dijete odraste i ostaneš sa strancem sa kojim se trpiš iz dana u dan i sa teretom godina na leđima........
Jesam,,, rastala sam se i život mi se promijenio,,
prvo sam posvetila pažnju kćeri i samoj sebi......
...........Kažu da mi razvod "dobro stoji".........
......neznam kako to izgleda iz vana al JA sam iz nutra konačno spoznala samu sebe....

- 22:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • o svemu i svačemu iz dana u dan

Linkovi