Naši dani u Hogwartsu

ponedjeljak, 26.03.2007.

Prefektska kupaonica

Rowen:
Danas smo ja,Bert,Susan i Jessica dobili prefektske značke!!!!!!!!!Yipppitismijeh dusmijeh dabasmijeh dusmijeh ofsmijeh thesmijeh dusmijeh dippeysmijeh yeeeysmijeh!!!!!Na hodniku sam vidio Berta kako Jess govori da će on u 7 sati otići u prefektsku kupaonicu.Odlično.U 6 i pol sam otišao u kupaonicu i svukao se.Pripremio sam kupke i vrućinu vode.Sakrio sam odjeću.Ušao sam u bazen i na glavu si dočarao čaroliju mjehura.Čekao sam Berta.Ušao je u kupaonicu i skinuo pelerinu sa svog sexynaughty tijela.Skroz se svukao i ušao u bazen.
Bert:
Ušao sam u bazen.Ne znam zašto,ali sve je već bilo spremno.Mislio sam da je netko bio i kad je odlazio zaboravio otvoriti slivnike.Najednom me nešto poljubilo u rame.ludMislio sam da sam se zabunio jer nikog nije bilo iza mene.Opet me nešto poljubilo,ali sada u vrat.Opet ničeg nije bilo iza mene.Sada me netko okrenuo i poljubio u USTAmouthwash.Najednom su se otvorila vrata.
Jessica:
Bila sam ispred ulaza u prefektsuku kupaonicu i najednom me Susan odgurnula.Kad je htjela reći lozinku ošamarila sam ju i rekla joj da ću ja prva ući.Prljava mutnjakušaburninmad!!!Kako smo se tukle slučajno sam rekla lozinku i uletjele smo kroz vrata.Imale smo što vidjeti.Rowen je zažvalio Berta u bazenu.Obje smo objesile vilice i ja sam uzviknula:Berte!!Šta to izvodiš!!!?!?!?!??!?!?!?
Bert:
Čuo sam sestrin uzvik i naglo se odvoijo od Rowena,jer to je zapravo bio on.Odalamio sam ga šakom i brzo otplivao do svoje pelerine.Uzeo sam štapić i počeo izgovarati čaroliju:Petrificus tot.....No tada je Susan bacila Expelliarmus na mene.Odletio sam u zid kupaonice.
Susan:
Skočila sam u bazen i pomogla Rowenu.Lice mu je bilo krvavo.Izvukla sam ga iz bazena.

26.03.2007. u 14:08 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Dnevnik naših dana u Hogwartsu!!!!!!!



Cursors - Get this Cursor

O nama


Ime:Jessica
Prezime:Malfoy
Dom:Slytherin
God:14
Datum rođenja:07.07.1992
Štapić:29cm,brezovina,testralova dlaka
Najpredmet:preobrazba
Najčarolija:crucio
Najživotinja:groza
Najdraže jelo:pita od bundeve
Najdraži/a čarobnjak/vještica u povijesti:Salzar Slytherin
Brat/sestra:Bert


Ime:Rowen
Prezime:Athot
Dom:Ravenclaw
God:15
Datum rođenja:16.03.1992
Štapić:35 i pol cm,vrbovina,feniksovo repno pero
Najpredmet:povijest magije i čarolije
Najčarolija:mobilicorbus
Najživotinja:feniks
Najdraže jelo:Čokoladne žabe
Najdraži/a čarobnjak/vještica:Morgan Le Fay
Brat/sestra:-


Ime:Susan
Prezime:White
Dom:Griffindor
God:15
Datum rođenja:03.07.1992
Štapić:43cm,jasmin,griffonovo pero
Najpredmet:obrana od mračnih sila
Najčarolija:expecto patronum
Najživotinja:zmaj (mađarski bodljorep)
Najdraže jelo:šećerno pero
Najdraži/a čarobnjak/vještica:Merlin


Ime:Bert
Prezime:Malfoy
Dom:Slytherin
God:14
Datum rođenja:07.07.1992
Štapić:28,glog,srčano vlakno baziliska
Najpredmet:čarobni napitci
Najčarolija:serpensortia
Najživotinja:bazilisk
Najdraže jelo:pržene zmije na štapu
Najdraži/a čarobnjak/vještica:Herpo Ogavni
Sestra:Jessica





Image Hosted by ImageShack.us



















Čarolije

AVADA KEDAVRA- kletva smrti
ACCIO -privlaći objekte
APARECIUM - otkriva nevidljivu tintu
AVIS-iz stapića izleti jato ptica
ALOHOMORA-za otključavanje
ANAPNEO-čarolija za pročisćavanje dušnika
CRUCIO-kletva mučenja
DELETRIUS-uništava se Tamni Znamen (carolija nestanak stvari)
DIFFINDO-razdjeljuje nesto
EXPECTO PATRONUM-tjera dementore i slelje
EXPELLIARMUS-čarolija razoruzavanje
ENERVATE-zaustavlja ukočenost,unistava čaroliju"Omami"
EVANESCO-čarolija za sakrivanje stvari
ENGORGIO-povečava nešto
FEREVERTO-čarolija preobrazbe(pretvara stvari, ljude u životinje)
FERULA-iz stapića izlete zavoji(najčešće se koristi u zdravstvene svrhe)
FURNUNCUTULUS-za izbijanje velikih cireva po tijelu
FLAGRATE-ocrta se znak x na zidu, podu, predmetu..
FINITE INCANTATEM-zaustavlja čarolije
IMPERIUS-kletva koja daje moć upravljanja nečim
INCENDIO-iz stapića izleti vatra
IMPEDIMENTA-usporava ili zaustavlja nešto
INANIMATUS CONJURUS-čarolija za preobrazbu
IMPERVIUS-čarolija za zaštitu od kiše
LUMOS-svijetlo
LEGILIMENS-carolija za uvlacenje u tuđi um
LOCOMOTOR- stvar pocne ledbijeti
LOCOMOTOR MORTIS-spaja noge
LEVICORPUS-carolija vjesanja
LIBERACORPUS-carolija spustanja
MORSMORDRE-carolija za prizivanje Tamnog Znamena
MOBILICORPUS-tjera nevidljivo uze da nekoga veze
NOX-zaustavlja "Lumos"(svijetlo)
OBLIVATE-sluzi za brisanje pamćenja
OMAMI-čarolija za omamljivanje
ORHIDEUS-iz stapica izleti kitica cvijeca
PRIORI INCANTATEM-otkriva posljednju čaroliju izvedenu iz stapića i pokazuje čarolije skrivene na zidu ili nekoj drugoj podlozi
PORTUS-stvari se pretvore u putokljuć
PETRIFICUS TOTALUS-ukočite drugoga
POINT ME-pokazuje pravi smjer na putu
QUIETUS-zaustavlja "Sonorus"
RIDIKULUS-tjera bauka
REPARO- popravlja stvari
RELASHIO-natjerati nekoga da pusti ono što trenutno drži
REDUCTOR-razara objekte
REDUCIO-zaustavlja"Engorgio"
RICTUSEMPRA-štipa stomak
SONORUS-čini glas jačim i dubljim
TARANTALLEGRA-uzrokuje plesanje sve dok vam se noge ne spetljaju
WINGARDIUM LEVIOSA-podiže predmete
WADDIWASI-pravi rupe i jame