ponedjeljak, 07.05.2007.

People are changing

Otkako sam dosl au Hogwarts, promjenila sam se. Izgleda da mi je boravak u bezjackom svjetu malo pomutio razum.
Navikla sam se na njihove uredjaje- racunalo, mobitel, putovanje s avionom... A ovdj enema nicega. najvise mi nedostaje moj dragi Michael. Nije dobro podnio moj odlazak. Nikad mu zapravo nisam rekla da nisam iz njegovog svijeta, sa msam vjestica ili carobnica, kako hocete... AČ znam da cu mu to morati reci jedan dan...

Put do Hogwartsa je bio udoban. Zacudila sam se kako smo dosli za 2 sata samo. Mislila sam da ce nam trebati vise. Dugo nisam putovala u Hogwarts, pa sam malo zacudjena sa svim time. Izgledala sam kao prvasic kada sam ga ugledala... Prekrasan Hogwarts- mjesto gdje sam odrasla, gdje sam provela najbolje dane u mom zivotu...
A sada ga gledam iz druge perspektive... Sada sam postala profesorica Bezjackih studija. Prikladno, zar ne? Kada sam dosla, potrazila sam svoju sobu. Izgleda da sam od svih profesora dobila najmanju. Izisla sam i srela Hermionu.

ja: Ej, Hermiona.
Hermiona: Ej... Kako si?
ja: Odlicno. Ti?
Hermiona: Ma, zivciraju me one koze tamo.
ja: Zasto?
Hermiona: Ma, ponasaju s ekao smece prema meni. Pa sma im svasta rekla.
ja: A zasto si takva prema njima? Zasto ih nisi zvala na vjencanje?
Hermiona: To se tebe ne tice.
ja: Pa samo ti pokusavam pomoci.
Hermiona: Ma daj, molim te. Nekom drugom prodavaj te fore. Ja sam pametnija od svih vas tu zajedno.
ja: Pa, ne bih se bas kladila.
Hermiona: Molim? Ti se to meni inatis?
ja: Naravno. Ako je o jedini nacin da te sprijecim ovakvom ponasanju! Sta su ti one napravile? Zasto ih nisi zvala na vjencanje?
Hermiona: De, ne zelim o tome s tobom.
ja: Koja si ti krava, znas to? Tako se odnosis prema starim prijateljicama. Vidis, a ja sam te prihvatila. I nisam se bunila sto me nisi zvala. Al stvarno nisi fer prema njima. Znas, sad ih razumijem. Stvarno si gadura. Prema svima se ponasas kao da te nisu dostojini. Sto ti se dogodilo? Jel Ron svemu ovom kriv? Jel i on takav?
Hermiona: Ne, Ron nema veze s time.
ja:Da, mogu mislit. Vidimo se...


Okrznula sam je ramenom kada sam prolazila pored nje. Ma zivcira me. Otisla sam nesto pojesti je rmi je digla zivac do neba. I odlucila sam. necu vise biti sramezljiva, jer ce to dovesti do ovakvog fijaska kao sto je Hermiona!!!

P.S. Nadam se da vam se svidja post...
I da, moze netko napraviti drukciji drizajn. Mislim, i ovaj je dobar, al nesto primjerenije ovom blogu.. Kiss...

Vasa Mary Matthews Miller Scofield


- 20:55| 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Priča profesora u Hogwartsu

Image Hosted by ImageShack.us

Ako ste na redu za pisanje pričekajte makar dva dana dok se pročita prijašnji post!
2.obavijest-bilo bi dobro da javljate supiscima kad su novi postovi!


Tko želi pisati na ovom blogu kao profesor (sami izaberite svoj predmet) neka se javi na mailove:
sauni_rulez@msn.com
charapa@net.hr
samuelerose@net.hr
dark.girl10@gmail.com
ellaevans@net.hr
taniellew@net.hr

i bit će mu poslana lozinka i korisničko ime.

Redoslijed pisanja:

1. Sammy (prof. Čarobnih napitaka)
2. Em ( prof. Travarstva )
3. Samuele (prof. Skrbi za Magična Stvorenja i predstojnica Ravenclawa)
4. Ashley ( prof. Artimancije )
5. Ella (prof. Letenja)
6. Tanielle(prof.Povijesti Magije)

Slobodni predmeti za predavanje:


-Astronomija
-Drevne Rune
-Čarolije
-predstojnik Gryffindora
-Predstojnik Hufflepuffa
-predstavnik Slytherina
-ooms
-preobrazba
-bezjački studij


Linkovi


Sammy
Em's hpff
Samuele
Ashley
Ella
Tana's hpff

Profesori

Image Hosted by ImageShack.us
Emily Scarlett Joanne Alexandra Dumbledore
- Imam 25 godina. Unuka sam Albusa Dumbledorea. Ravnateljica sam i predajem Travarstvo. Bila sam Ravenclaw. Nadimak mi je Em. Obožavam velike sunčane naočale i gotovo nikad me nećete vidjeti bez njih. Slušam Evanescence, My chemical romance, RCHP i Nickelback. Imam sovca Hamleta. Metamorfagus sam. Dok sam bila učenica, najdraži predmeti su mi bili Travarstvo i Povijest magije lud. Prilično sam društvena osoba, ali kad me raspiliš, nećeš dobro završiti. Imam zaručnika Siriusa ( ali ne Blacka ). Član sam Reda Feniksa. Obožavam čitati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sammantha Cassidy Paradis
Imam 19 godina i profesorica sam Čarobnih napitaka. Tek sam završila školovanje u Hogwartsu, a već sam zaposlena. Uvijek sam prolazila sa O, a nikad ništa nisam morala štrebati, jer imam fotografsko pamćenje. Metamorf sam, tako da se učenicima često pojavljujem u različitim osobama (npr. Dumbly). Ponekad znam biti povučena, ali tako je jer volim samovati. Imam dečka Vlada, koji je profesor u Durmstrangu. Šaljiva sam i ponekad ne znam gde stati. U Redu Feniksa sam.

Image Hosted by ImageShack.us
Samuele Rose
Imam 21 godinu. Profesorica sam Skrbi i predstojnica sam Ravenclawa. Nedavno sam saznala da mi Samuele nije pravo ime, ali se svejedno njime služim jer je kraće. Prije sam bila Ravenclawka. Imam sovu Lu i zmajicu Isru. To je duga priča. Prije sam imala zaručnika, ali na vrijeme sam saznala da je smrtonoša. Metamorfomagus sam i animagus (veliki snježno-bijeli pas). Uvijek se trudim da moja predavanja budu što zanimljivija, pa tako često dovodim egzotične životinje na predavanja (ne, opasne, samo egzotične i ponekad pomalo...čudne). Patronus mi je orao, a bauk bazilisk. Nakon što sam završila školovanje u Hogwartsu nestala sam bez traga, neki su pomislili da sam postala smrtonoša, ali nisam. Već sam napisala udžbenike za 3. i 5. godinu školovanja. Donekle sam se proslavila po priručnicima za magične zvijeri. Pomalo sam povučena, ali ne uvijek.

Image Hosted by ImageShack.us

Ashley Madison

Imam 20 godina. Predajem Artimanciju koja mi je uz Preobrazbu bila najdraži predmet kad sam bila učenica. Kada sam bila učenica bila sam Slytherin. Metamorfomagus sam i animagus ( pretvaram se u crnog jednoroga ). Dobro mi ide oklumencija i legilimencija. Obožavam čitati. Imam sovu Sabriel. Volim životinje. Trudim se djeci približiti ovaj predmet, da ga zavole. Djeca me vole jer im uvijek nastojim pomoći i mislim da dobro objasnim lekciju. Volim metloboj i u školi sam bila odlična učenica. Nakon škole sam išla na obuku za aurora ali sam shvatila da to nije ono što me privlači pa sam otišla na studij Artimancije i kad sam vidjela u proroku da se traži profesor Artimancije odmah sam se prijavila. Zabavna sam i svi se mogu osloniti na mene.

Image Hosted by ImageShack.us
Ella Evans
Imam 20 godina i predajem Letenje. Bauk mi je u obliku Voldemorta, anamagus sam i pretvaram se u crnu vučicu. Na sedmoj godini sam saznala da sam parsel-ust. Ja sam pravi knjiški moljac. Imam sovicu Amy koja je već poprilično stara, ali još uvijek mi je odana. Također imam sestru blizanku, Kim. Ona je sportski tip i trenutno igra metloboj za Irsku. Voli metloboj koliko i ja. Svu ljepotu metloboja želim približiti svojim učenicima. Pomalo sam temperamentna osoba, ali ne može se reći da nemam smisla za humor. Monogo znam o bezjacim zato što sam djetinjstvo provela u Londonu gdje i sad živim.

Image Hosting by Picoodle.com
Tanielle Lena Walter
-Moi.Imam 22 godine i predajem Povijest magije.Kći sam Austrijanca i Engleskinje.Visoka sam metar i 85.Čistokrvna,iako to nije bitno.Bila sam Ravenclawica.Imam zmiju Reen i miša Lik-a.Roditelji su mi čudaci,kao i ja.Pušim cigarete i slušam Čudnovate sestre.Inače,parsel-ustica sam,animagus(lavica) i metamorfomagus.Jednom sam se naljutila,na 7.godini,pa sam digla Hogwarts u zrak i pokušala ga uništiti.Nije mi pošlo za rukom..