Hod po rubu

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

.....
Ja sam Sena.Imam 16 godina, u 12. mjesecu 17. Treniram odbojku, idem u opću Gimnaziju i volim sve što i ostali normalni ljudi. Znači alkohol, filmove, sport, izlaske, dečke, tulumarenje...Vjerujem u Boga i vječnu ljubav te smatram da svatko ima svoje posebno mjesto pod Suncem gdje ga čeka suđena mu osoba... Jer na kraju krajeva, život je samo stanica na kojoj čekamo vlak za vječnost...


Brad Pitt


Chad Michael Murray Murray


Christiano Ronaldo


Colin Farrell


Bruce Willis


David Beckham




George Clooney


Johnny Depp



Luis Figo



NEKE STVARI KOJE VOLIM:


Lovu...






Slatkiše...



Dobre aute...



Lijepe cipele...




Ljubljene(hehe)...




Životinje(mačke)...

24.07.2006., ponedjeljak

IDEM U SPLIT!!!!

Pobijedili smo!!!! Tako sam sretna...Između ostalog dobili smo i Osijek, a s njima se baš i ne volimo pa smo sad nabrijane na medalju u Splitu. Iskreno, jedna smo od boljih ekipa pa mislim da medalja ne treba izostat. Za sebe mogu reć da sam super igrala. Imala sam pokoji biser ali s obzirom da nismo trenirali i nećemo do 15.8. sve u svemu bilo je i više nego zadovoljavajuće. Sada je na redu Split. Jooj! Jedva čekam. Bit će ekipe iz cijele Hrvatske, i ženske i muške...Idemo 30.7. tako da ću vjerovatno napisat još 2-3 postića, ako mi se bude dalo.Vi svejedno komentirajte da imam šta radit kad se vratim. I da, znate onu grupu Tokio Hotel? Nije da su mi pjesme dobre niti išta slično, ali mi je sladak onaj Tom...Vidjla sam ga neki dan na Tv-u i malo prosurfala internetom i stvarno nije loš...Pusa
- 12:42 - Tell Me (21) - Everything - #