prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

Ovde ću pisati sve dobro i loše šta mi se bude događalo...:)))

Linkovi

ponedjeljak, 08.12.2008.

Prvi post.. >(

Evo, počimam pisat svoj 4. blog.Zadnja tri su bila koma.Mislim blog ko blog ok, al u njima nisam bio ja.. U biti i jesam, al bih pisao samo one loše stvari pa bi to bili neki EMO blogovi a to nisam..I svaki put bi ga počeo pisat kad bi se neš loše desilo ,al sad evo, dosadno mi.Puno ime mi je Branimir Pavao (creepy),al naravno nitko me tako ne zove , osim kad me žele živcirat.. Zovu me Brane ,a prezime tu ne trebam pisat jer me nitko i onako ne zna pa mu ni neće niš značit.Idem u 2. razred oPĆE gIMNAZIJE u Posušje.Umm , Posušje - Lijep mal gradić u Zapadnoj Hercegovini =),samo to za sad..Iduće godine bih trebao ić u Zagreb.Mislim, i ić ću, sam ne smjem past u školi il neki ispad napravit =)..Inače, treniram Košarku ,a to je i mali razlog zaš idem.. U slobodno vrijeme gledam filmove,slušam glazbu i na kompu gubim vrijeme...Nekad čak idem van s frendovima..hhh, šalim se.. Naravno idem vani s frendovima ...Eto.. Ukratko to je to..a ostalo budem napisao kroz postove..odo mjenjat dizz....poz

- 02:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.