HOD AM i ja sa njim

četvrtak, 08.03.2007.

Jesmo vas

Gujs!!!
ustvari smo si mi jako dobri a sve ostalo je nebitno zar ne?

Nikad ne reci nikad. Narodna
Sve je danas relativno a najviše mi se sviđa ova poslovica jer se tako često kroz život događa upravo to – dogodi se ono za što kažeš da se neće dogoditi. Svi to znadu ali …

E tako mi čestitamo Dan žena, barem "našim" ženama. Malo se našalimo sa istima ali ništa zlonamjerno, neeee. Pa znate da se mi uvijek šalimo i da je takav naš životni moto. Treba se malo opustiti i uživati u vedrom životu ako nije i sam taj život zabavan (posao, računi, investicijsko održavanje, trčanje… čekaj ovo tu ne pripada).
Uglavnom iako danas nije prvi april, kao da je. Jedino što ćemo ostavit za budućnost je poslovica iz početka teksta.

Sutra ipak za sada idemo u Lipicu, sastav nije kakav se nagoviještao ali zato je ono što smo znali sigurno. A to je da sigurno idemo najmanje u punom sastavu a ostali ako naiđu dobro a ako ne … drugi put. Na kraju krajeva već će netko naići, pitanje je samo vremena. Mi smo u međuvremenu spekli prase (dobro samo dio praseta), napravili kolač, natočili vino u kanistar, kupili novi špil karata i sve je spremno za dva i pol dana Lipice i okolice.
Sutra se vidimo – neki…
…zvd…

- 23:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svaki slučajnost sa stvarnim osobama i događajima je NAMJERNA, svaki (moj) komentar dobroNAMJERAn, sve napisano ima NAMJERU potaknuti pozitivizam (osim ironije), svi koji NAMJERAvaju čitati - super - dobrodošli.

Linkovi