HOD AM i ja sa njim

petak, 23.02.2007.

Ide pomalo!

Qrsty!!!
moja marelica je rekla –ja više ne čekam- (pronađi uljeza na slici)

Festina lente. Latinska
Od našeg bivšeg predsjednika Eugena ovo je najdraža i najčešće izgovarana poslovica. Otprilike tako je i trčao na natjecanjima a i u životu se slično ponaša. Kaže, nikad ne prenaglo a još važnije ne prebrzo.

Zanimljivo je to da se nekako u MIH sve vrti oko tri.
Najprije je tamo početkom 90-tih bila gužva, pa se sve svelo na Eugena, Mužu i Bradu, onda se početkom 2000-tih opet malo zagužvalo pa se ostalo na Eugenu, mojoj malenkosti i Frani, zatim sam ja malo mrdnuo stvari pa smo čak i dostigli povijesnu brojku od 10 natjecatelja i to na jednom natjecanju (Maruševec), nakon toga Frane, Goran i ja, tu i tamo se pojavio Eugen i Tomislav Specijalac a onda opet trojka –Lino-Frane-ja.
Uskoro opet mutimo vodu …sami sebi…ili ne, vidjet ćemo. Bit će neka školica za početnike (i ostale) svi navaljuju pa smo morali – kažu baš hoće u Mihanović. Imamo love, auto (znate onaj vic o autu) nemamo žena one samo prave pomutnju (to ne znači da ne volimo žene oooo ne svi su se iskazali da sada ne nabrajam potrajalo bi a mogao bi ovo pročitati i neko tko ne smije) no primit ćemo i žene (a da se ne ponavljam previše znate ono od 18 –23) zatim možda nismo zgodni ali smo nezgodni i na kraju najbolji smo. Za one koji žele preći kod nas a ponude dobru prčiju možda nađemo koje mjesto
A zanimljiva je još jedna podudarnost – pravo glasa… ili bolje reći "ne" pravo glasa. Taman kada sam se malo uključio u priču i kada se na natjecanja odlazilo sa više nego jednim (čitaj Muža) natjecateljem ispalo je da nismo uopće članovi Komisije i da nemamo pravo glasa u istoj (u isto vrijeme kada je Muža koji je iz MIH izabran za predsjednika Komisije u kojoj nismo niti postajali???).
No život ide dalje i ili brzo ili polako jedno je sigurno ide nekako i još je davno Kerempuh rekel "Nigdar ni bilo da nekak ni bilo i nigdar nebu da nekak nebu"
…zvd…

- 23:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svaki slučajnost sa stvarnim osobama i događajima je NAMJERNA, svaki (moj) komentar dobroNAMJERAn, sve napisano ima NAMJERU potaknuti pozitivizam (osim ironije), svi koji NAMJERAvaju čitati - super - dobrodošli.

Linkovi