HOD AM i ja sa njim

subota, 27.01.2007.

Pa dobro gdje si ti...

Nuki!!!
ipak nešto treniram-doduše trči konj, ali i ja nešto treniram

"Non omnia possumus omnes." - Ne možemo svi sve. Latinska
Eto uvijek se nađe neka prigodna. A lijepo kaže sve. Uvijek bi htjeli da dan (ili tjedan) traje duže nego što traje, a ako se zanimaš za neke stvari onda svakako traje prekratko sve. No ima i onih drugih kojima je dosadno i imaju previše vremena i ne znaju što bi sa njim, a njihov život i njihovi snovi su puno drugačiji nego naši zar ne?!

Što da kažem nakon svega!?????
Jednostavno bolje da ne znate koji su sve bili razlozi ne javljanja. Aaaaa nije samo posao, ne ne ovaj puta sam radio nešto sto se nije već duže vrijeme radilo u ovim krajevima. Igrao sam igrice. Možete si zamisliti... od sveg posla kojeg imam u ono slobodno vrijeme umjesto da se javim malo i komentiram gluposti koje se događaju oko mene i oko vas ja se IGRAM!!??? Eto priznao sam i sada je bilo dosta toga. Malo sam se opustio a sada samo posao i malo pisanja. Tu i tamo ću ubaciti vjerojatno i koji trening. Da li će biti kao onaj na konju ili na vlastitim nogama to ćemo još vidjeti ali trening je trening zar ne???

Šta ste mi vi radili??? Sigurno ste bili vrijedni i trenirali??? Trening na kraju krajeva može biti obavljen u razno raznim oblicima. Pitanje je samo koliko kalorija potrošite za to vrijeme. Znam da postoje razne teorije i studije o tome gdje se sve potroše i koliko kalorija a naravno najbolje je kada se sami u to uvjerite. Preporučam da krenete što prije u vlastito istraživanje. Nemojte zaboraviti koristiti sredstva koja vam stoje na raspolaganju da bi istraživanje bilo što učinkovitije uz to da bude rezultat što bolji, nemojte zaboraviti na faktor iznenađenja a najvažnije je da se zaštitite od neželjenih posljedica u određenim situacijama.

Ciao, uz nadu (koja umire zadnja) da se čujemo, vidimo ili barem pišemo vrlo uskoro ili vrlo češće?!?!?
...zvd...

- 12:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svaki slučajnost sa stvarnim osobama i događajima je NAMJERNA, svaki (moj) komentar dobroNAMJERAn, sve napisano ima NAMJERU potaknuti pozitivizam (osim ironije), svi koji NAMJERAvaju čitati - super - dobrodošli.

Linkovi