utorak, 22.08.2006.

vratio sam se....nažalost.

Evo i ja sam se vratio sa mora...
Na moru sam bio 45 dana(odjednom),nikad tolko dugo nisam bio...
Al je bilo super...
upozno sam puno ljudi,previše.
Sad nemrem proć rivom da ne vidim barem nekog kog znam,
skužili smo da tamo ljetuje i KORALJKA(ona je išla sa mnom u razred ),
a ja imam kuću u Sutivanu ,a Stella(ona koja je prestala pisat,al će ponovno počet)
ima kuću u jednom većem mjestu (koje je pored Sutivana) Supetru..
tako da sam vidio dosta ljudi iz razreda!!!
Nigdje mi nije bilo bolje....bar mislim

Jućer sam negdje oko 8 došao u Zagreb.
Sve mi je bilo čudno,jedva sam se popeo na treći kat,ušo u sobu i bacio se na krevet...
Gledo sam kako ovdje ima puno trave a na moru samo kamenje.
Napravili su novi pješački prijelaz,pored moje zgrade a ona kuća kod
onog sjebanog Tonija(mislim na dućan) je obojana u žuto-crveno...

Evo kao što ste mogli vidjeti,i ja sam se odmarao od svakodnevnog
paljenja kompa, gledanja i pisanja komentara i pisanja novih posteva....

Neke prijašnje postove ću obrisat zato što samo stvaraju krivu sliku
o ovom mom blogu!!
E htio sam vas još pitat znali neko kak se tam gdje piše komentari
može upisat nekaj drugo...

E da upiso sam se u lucijanku...
prirodoslovno-matematički smjer(valjda sam dobro napiso)
I skužio da je cijela škola puna ljudi koji slušaju punk-rock...

10:22 | Komentari (19) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>