četvrtak, 01.06.2006.

Zašto saam ja-hodajući kostur-antitalent za sportove??? Tekst ispod će vam odgonetnut...

Možda ste čuli ali i vidjeli da sam se ubio drosnuvši sa bicikla...
Dobro nisam se ubio...
Zato kaj sam se ubio pokazat ću vam zašto sam ja antitalent za
se što je vezano barem mrvicu za sport....
Evo svih mojih povreda kojih se ja sjećam...

1.put je bilo najgore (šećer dolazi na kraju)
ja sam imao role i neki mali me vukao sa biciklom odjednom
je taj mali skreno,a ja...
sam odletio na pod i...
zujostrgo prva dva zubazujo
sve oko usta mi je bilo krvavo...
Moj stari bi rekao-poljubio si beton-po tome sam se ja tada prvi put
zažvalio,bio sam 3. razred,al nažalost to je bio samo headbangbeton...

2.put sam slomio nogu penjući se po nekim štangama...
bangTad smo trebali,dva dana poslje, ići u GARDELANDbang
-bangput je odgođen zbog moje nogebang-
još uvijek me okrivljuju za to...

3.put sam natuko ruku zato kaj sam skako sa nekih klupica.
Ja sam samo skočio,a ono kvrc...

4.sam slomi nogu-
-točnije mali prst na nozi-trčeći po stanu-lupio sam se nogom od stol-
to je bilo pred kraj prvog polugodišta 7.razreda
i tad sam imo najgori prosjek ikad...
Ali,hvala Bogu,išo sam na skijanje i (začudo) nisam ništa slomio...

5.put sam natuko ruku...znate kako...Ne...
lud-skačući po knjigama iz hrvatskog,glazbenog i povjesti-lud
to je bilo dan prije nego smo išli na maturalac...
mislim,na partymaturalacsmokin sa rukom u longeti...
al,skino sam je ja drugi dan...

6. to sam se razbio ovu subotu...
deadišo sa sa starom oko jaruna i zabio sam se u neki povišeni diodead
i ogulio kožu sa nosa...
to izgleda
jako ružno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo to vam je to...

To je sve za sad...

15:24 | Komentari (44) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>