srijeda, 12.04.2006.

Čmarnikovi

Evo i ja sam odlučio pisati o toj „najluđoj “ hrvatskoj obitelji-Čmarnikovima!
Ja stvarno ne shvaćam zašto su oni morali napraviti show o tim idiotima?
Jel netko možda zna?? U svakom slučaju najbolji dio tog smeća mi je REKLAMA!!
ZVJERKA,OMAMLJENI I KRALJICA!! Mislim koja budala je to smislila da
mi je znat!! Kako je to glavna tema mi smo morali iz engleskog napisat
komentar na to smeće.
Pa evo što sam ja napisao:

Image Hosted by ImageShack.us

Dvornikovi

The reality show „Dvornikovi“ is a show about a „famous“
Croatian singer Dino Dvornik and his family which
Includes his wife and teenage dother.
In my opinion It's a bad copy of a american reality show
the Osbourns. I don't like it becouse it's not funny and
it's strange becouse the hole family is odd not to say
stupid!

Ovo je malo ljepše rečeno zato kaj sam to čito na satu engleskog,inače bi bilo
Puno više psovki za te kretene!!
(najvjerovatnije ima neka greška al koga briga)

11:24 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>