< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ZAŠTOrofl PROTIV SVOJE VOLJE nutDA BUDEM SVETICA partyKAD JEthumbup DOLJEnjamiBOLJE,smokinKAD JE DOLJE AKCIJA...


MMysterious
IImportant
RRefined
NNice
AAccurate

ili ovak!

MMagical
IInsane
NNormal
NNew
IInsane
EEdgy

-2put je insane! haha

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




riza-on je super..

sasha-deadmoja cura

smuc-winkzivotinjski carnjami

etelac-thumbupona je manja od mene!!!

dikic-jedna curkanaughtys bradom!

vlatka-blablamala ljubistačnathumbup

ewa-sekica mahs tjelesnog

fifi-moje kisscvjetno drustvo,yeson je kul

baat-njamicokolino boi

viki-deadon svira!bang

luca-winkjedna superyesmala!!

toni-stjenayes

shithead-kjut roflemili

petra-bolicka!wave

jurek-juja...

bušnja-partymoi super-fizikar!

šojka kriještalica-bangsoadboj,kaj da drugo velim

ornela-naughtyhello kitty

nyko-zajebant izsmijeh osnovne

anica-strastvenacool stonsica

casper-i on ide nathumbup gimnu

renatta-partyluda ženskablabla

crni-mouthwashvec ga dugo nisam vidla-al je super

prljavi mali prašćić

ljuba-eekona je kul!!naughty

banac-emonamcor,misli da je weee,živi visoko u oblacima

lannett-rolleyespeso,majne švester

dasha-mojaparty sestricna!

pinky-partyfora cura s prve

tajci-winkbubamara

šewa-ima mahkilereke!!

iverica-bangpamet!?

jeya-zujocokoladnanjami

ova slika je u čast dori da se uvijek sjeti riječi ČOBANICA
myspace



myspace



o maloj mirnici...

ja sam si zabrijala da mi je novo ime KIARA-jer mi se to vise svida nego mirna,onak je cokoladno hehe...volim sve što vole mladi!!!! me zajebavam se.sviram gitaru,idem na ritmiku,jos rastem (jea rajt),ja sam uzaludni slucaj u ljubavi..tak da nema smisla da se trudite bilo kak,obozavam ČOKOLADU,obožavam PLESATI,obožavam sunce,toplo vreme,ljeto,glupe ljude-koji se ne prave pametni i koji se ne preseravaju,otkacenu decu,volim vegetarjansku hranu,sir tofu,volim jagode,visnje,narance,opcenito volim jesti,volim piti,volim ŽIVOT,volim spavati,skakati,pjevati,družiti se,volim frendove-kaj bi ja bez njih,volim CRVENU boju,zalenu,narancastu,crnu,volim veliki odmor u skoli,volim ljubav,SRČEKA,cvijece-POSEBNO RUŽE,volim muzikicu-bez nje nebi bilo zivota koji volim,volim rjec VOLIM,volim kad mi neko veli da me voli,volim kad se svi oko mene vole,volim životinje-posebno LAVOVE, volim ROMANTIKU,volim sve moje cure,udruge E.A.S.T. i casni,ma volim vas sve!
myspace

myspace layouts


myspace



myspace



BUUUUUAAAAAHHHHHHHHHHAAAAAAAAAHHHAAAAA
myspace


myspace



myspace



myspace



myspace



myspace



myspace layout



myspace layout



MySpace



MySpace



MySpace



Bigoo



nedjelja, 27.05.2007.

venecija...20.5.

U BUSU...
emo fico male zalihe "nasa profa"-pogodite na koga slici! maja pozira! cekamo brodeka.. iz busa hihi.. tu smo cekali brod.. pogled iz brodeka i vodic u brodicu bjutiful trgek marekcova bazilika viiiiisooooooooookoooooooo ko ja!! vjecnica i slicne ustanovice
rucak u brodeku korintski stupovi hhh korintsko.. sv.markec d lav! jana… mirna kupuje torbicu (lol) to smo pile! wee.. malo cokolade! maskice.. venecijanski ban jelacic hihi.. suncobranceke imaju svi japanci! najlepsi izlog maske.. jako lepo..

|komentiraj 13| printaj| #|

<< Arhiva >>