Life is fun,enjoy it!

23.01.2006., ponedjeljak

Samo par rijeci

Ma samo se javljam reda radi.Vec nisam duze pisala postove jer jednostavno nisam stigla od obaveza,a i kad sam onda vec i dosla kuci nakon svega sigurno je da mi se vise nije dalo nista pisati.Nista pretjerano vazno se nije dogodilo.Jos uvijek nisam nista ucila jer mi se neda(onda se ja pitam kak uopce i prolazim s pet).Preko vikenda sam bila na kupanju u Bizovcu.Umjesto da se idem klizat ja idem na kupanje,ha,bas efikasno.I nista,sad pisem jedan brzinski post kako bi ponedjeljak bio popunjen i kako bi se malo opustila.Moram i rec da vise ni necu moc pisati svaki dan,ali,ja mislim da to nece puno smetati.Sve ja to uvijek nadoknadim.Za sada je samo ovo nekih par lakih rijeci,ali,javim se ja jos.Cao ljudi i komentirajte.By!
Kako ja obozavam narancastu boju,evo jedan narancasti medvjedic...hihi...


myspace

myspace layouts


- 21:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi-odaberite najboljeg

Malo zabave...