Life is fun,enjoy it!

14.01.2006., subota

Morate ovo procitat,zanimljivo je!

Nema me jucer.Bila sam u strci i frci,a kad sam vec dosla kuci bilo je kasno i onda mi se vise nije dalo pisati postove.E nemogu bilivit.Cak sam jedan dan izostala.Ha,a neko izostane po mjesec dana pa nikom nist.Ali ja hocu ostat vjerna blogu.E,da se sad sjetim uopce sta sam ja i radila juce.E nemogu se sjetit.A staaa?A neznam...E stvarno sam zaboravila!!!To je valjda od onog petka trinaestog...niceg se ne sjecam...ko da sam bila pijana...a nisam.A dobro,sjetit cu se ja vec.Glavno je da sam se ja danas dobrano nazivcirala.Prvo me mama ustane u rano jutro da idem u glupi Konzum.Ona se kao ukocila od spavanja.A i da nije opet bi ja morala tamo.Onda u pola dva odem na dramsku a tamo nam dosli neki blesavi gosti iz neke Subotice i Sombora,pitaj Boga odakle,uglavnom iz neke selendre gdje pricaju srpski a nazivaju se hrvatima.Oni su kao dosli gledat nase kazaliste i neku predstavu,tak da moja grupa uopce nije imala sat,i tu sam popizdila.Nist nismo radili a meni se bas glumilo nakon sto godina.Onda je tam neki mali iz selendre Luga koji u zivotu kameru vidio nije i nezna ni sta je gluma,dobio glavnu ulogu u filmu koji ce se snimat.Na audiciji kod nas niko nije izabran jer smo kao preveliki i niko nezna glupi madjarski.A uopce ne gledaju ko kako glumi nego samo izgled.Seljaci blesavi.E kak su me nazivcirali.Onda su ti gosti recitirali neke glupe pjesme pa smo onda i mi dobili zadatak da do jedanaestog drugog kad nam pocinje dramska ponovo,kao naucimo neke pjesme napamet.Kao prvo,ja tamo nisam dosla recitirat pjesme nego glumit,a kao drugo previse odugovlace.A jesam se bome raspisala,moram kad nisam jucer.That is it for now,cujemo se i vidimo,caooo!!!
- 20:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi-odaberite najboljeg

Malo zabave...