ALBA2

01.03.2021., ponedjeljak

Baš cool :-)



... pojma nemam koji je dan, uostalom nije ni važno....važno je da se sunce vani smije...
moj sićušni svemir se probudio, krugovala sam svoj krug oko kuće već oko 6...
narcisi su me pupoljcima pozdravili, šišarka s pinusa je našla odmorište u travi...
a palme...nešto su mi tužne....silovala ih je bura...

u zavjetrini mog malog raja, tamo uz zid, u kutu,
nikom na putu ljubičice se hvale svojim plavim krinolinama...

moj mali raj...da...

a ona faca iz zrcala jutros...koja je to faca...
nit me kudi, nit me hvali, ni to nije važno ...važno je da znam
da ću ja danas sebi biti dobra cura jer me kosti ne bole
i sebi sam baš cool...

divider-topshadow2

- 17:05 - TARGET="_blank" komentar (0) - Isprintaj - #

















1q1



compteur web gratuit sans pub