< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off?

Opis bloga

...naše male tajne..=)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
..JERKA I DUDA..ludlud -naajbolji blog! =)

Naše slike...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Images for your blog

Images for your blog




Zahvale

slika: Mota
brush: In Obscuro
hosting: ImageShack
design: Lucy

28.11.2006., utorak

Predsjednički (Svenov) dnevnik

Pošto je danas bilo maglovito a vozač autobusa nije upalio maglenke pa nije mogao vidjeti Svena koji je radosno požurio u školu na nulti....Sven je jednostavno ostao tužan na autobusnoj stanici ....
No Šinjori je imao malo više sreće i zakasnio je samo 5 minuta na sat....
Također, Perici se dogodila mala nesreća pa ni on nije stigao na nulti....Naime, pukla je guma na autu koji ga je žurno vozio na sat....
Ali...ni to nije sve....
Autobus kuja jarminčanskih je također malo kasnio ali to je bilo dovoljno da ne dođu na cijeli sat....
Dinko ovaj tjedan nije morao pokrivati krov pa je napokon došao na nulti...
Za danas, to je sve od nas.....

by: Sven

u 09:22||komentari (4)||na papir|| ^

14.11.2006., utorak

T-Mobile

...bio je to utorak, sat matematike. Katarini je došla poruka od "T-Mobile", sadržaja: "Poštovani, slučajnim odabirom osvojili ste Samsung D-600. Nagradu možete podići u najbližem T-Mobile centru. Vaš T-Mobile!"
...Katarina se začudila i njeni prijatelji iz klupe,a ostatak razreda je znao da je to zapravo Svenova zajebancija.
... Sljedeća poruka je bila "Jesmo Vas sjebali!Vaš T-Mobile" također od Svena

u 09:24||komentari (17)||na papir|| ^

09.11.2006., četvrtak

Eto kad nitko neće...ja se moram uhvatit posla....
Mislim..ja imam tu čast zujo
Rekli su mi da pišem o slavnoj Bibinoj tuči, pa eto....da ja napišem šta znam o tome..
Ja nisam bila tamo, ali sve je to snimljeno na Babčevom mobitelu pa je samo pitanje vremena kada će biti objavljeno na ovom našem slavnom blogu..
Ja sam to naravno pogledala i po mom mišljenju, Biba je dobila batina...nemoj se ljutit, al stvarno....fazanka je bila jača...to misli i većina razreda...
Kada to bude objavljeno, moći ćete i vi reći šta mislite o tome..
Kako sam ja načula...trebale su se one ponovo tući, ali su ih profe nekako (valjda) izmirile...
To je ukratko sve što ja znam o tome....
A sad....pa dajte curke uhvatite te posla...
Dobro, Andrei je zdrman kompjuter pa ajde, al ti Sanela.....nešta si mi se ulijenila... smijeh
Je i da u našem razredu nema baš previše zanimljivih situacija, al opet....
Joooj evo sad sam se sjetila....valjda se predsjednik neće naljutit, al moram vam ispričat kako smo ga zaj....
Naime, kako on jako rijetko izostaje iz škole (dead ) lako ga je bilo prevariti da smo imali jaaaako veliku zadaću iz VTP - a!On se jadan sav uplašio i odmah na početku sata ispričo profi koja je zajedno s nama prasnula u smijeh...dead
eto...stvarno mi se više ne da pisat....
znam da će se predsjednik naljutit (al ko ga jebe wink) i htjet će ispričat svoju stranu priče, ali vi vjerujte samo meni....sve je ostalo laž...yes
to bi bilo sve od mene...nek se sad i drugi malo potrude...
Pozzzzzzzzz i pusa svima od moje malenkosti!wave


By: Ika

u 21:01||komentari (13)||na papir|| ^

 

sve kroz šalu =)