listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off?

Opis bloga

...naše male tajne..=)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
..JERKA I DUDA..ludlud -naajbolji blog! =)

Naše slike...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Images for your blog

Images for your blog




Zahvale

slika: Mota
brush: In Obscuro
hosting: ImageShack
design: Lucy

30.10.2006., ponedjeljak

fatalni šipak i današnji kirbaj....

Hey ljudi!!!!! došlo vrijeme malo da vam i ja pišem, ne može stalno macan!!!yesNe znam baš odakle bih počela ali evo najprije o tom našem fatalnom šipku...Kao uvijek kad se macanu i meni nešto jede to mora biti nešto posebno i put do toga mora biti što kompliciraniji...npr. onaj moj rahatluk od oraha (bosanski kojeg inače ne volim,ali baš mi se jeo..mislim da će macan znati o čemu pričam)headbang kojeg sam spominjala mjesec dana i kojeg mi je nakon mjesec dana kupio Ivan (ovim putem mu zahvaljujem i neka se ne ljuti na mene)wave tako nam je na pamet pao i šipak (onaj dalmatinski) kojeg smo nakon par tjedana (zapravo par mjeseci) našli u Bosi....kad smo ga donjeli u školu svi su nas čudno gledali, ali nisu odoljeli da ne probaju...dva dana smo ga nosili u školu i dva dana iza nas je ostajao takav svinjac da se o tom pročulo po cijeloj školi...i naravno do naše drage razrednice Ike koja toliko želi ići na maturalac da nas tjera i nagovara bez obzira na sve naše gluposti a mi se tako opiremo da ne znamo što bi više napravili da nas ne vodi...lud evo još jednog dokaza da smo skroz lud razred...danas nam je bio kirbaj...Skupili smo pare a suza je donjela toster i kruh da pravimo tople sendviće...prof.Jurić se ideja izrazito svidjela a i naši sendvići....yes uh, raspisala sam se ja(da nadoknadim sve do sada :) ) mislim da će ovo biti sve...PUSA SVIMA....

by: mala plavawaveImage hosting

Image hosting


u 19:20||komentari (9)||na papir|| ^

 

sve kroz šalu =)