and we whisper...

ponedjeljak, 03.01.2005.

'appy new yea'!

evo sretna svima nova godina... zadnji post zvuci kao da sam neki shizo frannie al ajd.
u splitu mi je bilo, eeeee, najboljih pet dana po zimi u splitu ikad!
za novu se slozila mala ekipica i otisla na viksu koja gleda lijepo na more, na brac... i tako, ono, kad su decki konacno uspjeli slozit rostiljek lijepo smo se najeli (iako meni se zgadilo meso u mesnici mandunic ili whatever, onako krvavo na podu, rrrrgh) i sjeli na sunce da zapalimo gens. da vi znate koji feeling, mislim, nije bed ga dozivjet. al kako se zaboravi lako bas ono pusenje iz gusta. mogu rec za jako malo genseva da su mi bili drito iz gusta, ali totalnog totalnog gusta kad ti je tako sve ravno... i to nakon ljeta, jer je na ljeto svaki gusht :)
novu godinu smo jedva docekali... sve je bilo ono onako chill... i dodje 10 do 12. pola njih ode dole na plazu da pripremi vatromet, a mi cemo kao pricekat jer, "ima jos vremena"... i u pet do dvanajst vidis nas deset debila koji smo ostali trcimo dole i ne mozemo nac put do plaze. i tako smo u kolonici pretrcali cijelo dvoriste jedno dva-tri puta da nadjemo put ko neki kretencici, i derali se "brze, brze" pa je nasatala opca panika. ipak, stigli smo na vrijeme naci put :) druga vecer mi je bila bolja. pocela sam piti negdje tek oko 11 jer mi je tako bas pasalo i tako se svi isto skrsili i ugurali se u jednu sobu nas ne znam koliko i ulazi ovaj frend, mi ga vidimo i po podu od smijeha. smijali smo se barem dva sata. a on jadan nije nista ni mogao rec koliko smo mu se smijali. a nije ni on bas bio, jel, normalan :))
ah, sve u svemu, jako dobar odlazak u split. prvu vecer sam bila na leutima u domu (odnosno kockici) i vjerovali ili ne ja sam upoznala onog ne-bas-definiranog tipa tu sa stanice koji je simpa-nesimpa :) nisam mogla vjerovat... al su mi se mozdane vijuge izravnale i nisam znala rec niti jednu jedinu recenicu suvislo... show program.
iducu vecer sam bila kod nekih likova na nekom kvazi tulumu, al mi se nadimili kod frenda prije toga i cak ni tad nam nije bilo dobro!
zatim smo iducu vecer ko neke glupache platile kartu za let tri sta se uopce nije isplatilo jer smo dosle tamo ispred metroa puno previse prerano i nije bilo bas ljudi i tako... boring.
i onda nova godina... aaaaaa :) kucica je savrsena, ekipa s kojom sam bila legendarna :p
sta da jos pishem?
NISTA...


- 10:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #