and we whisper...

ponedjeljak, 27.12.2004.

iiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkk!!!!!!!!

jebOte john wayne evo sad, sad, sad sam totalno u nekom mooodu, glavu bi odrezala nekim ljudima, aaaaa ironije li?! zar ih poznajem??? HVALA BOGU, NE POZNAJEM IH!!!!
nit ih zelim poznavat, kako ima debilniiiihhh ljuuuudiiiiiii aaaaaaa!!!! strasno.
prvo iz nekog meni skroz nepoznatog razloga citam blog od nekog iskompleksiranog kvazi skejtera koji navodno zivi negdje oko mog bivseg kvarta, a nemrem ga spojit ni s jednim likom mog bivseg kvarta, nemam pojma, onda citam blog neke njegove kvazi obozavateljice kojoj je navodno pun kufer svega i iskaljuje svoje frustracije na blogu, koji naravno, cita ovaj prvi da joj se divi.
zatim! zatim, zatim odem na forum koji nije nista posebno ogradjen za neke stvari koje me posebno zanimaju ili nesto slicno vec sam jednom slucajno naletila i dok sam citala postove urlala od smijeha i tako pocela dolazit umirat od smijeha jer se spominju ljudi koje i ja poznajem, al sad se vodi rasprava oko novih clanova koji se kote brzinom poludjelih insekata u proljece i ostavljaju prejadne postove, to naglas, ne tajno, a najgore mi je kad sam vidjela ovu jednu od tih novih debilusa koja kurca ne kuzi i govori:"da, previse je novih debila!" ona kao ima puno postova pa nije nova, wtf??? a sad vi meni recite, na jednom relativno malom forumu, da ti u mjesec dana ili cak i manje skupis jebenih 1700 faking postova,
pa da si jebeni marx nebi imo toliko za rec u tako kratkom vremenu!!!!
a jebo ga jarac!

jebho internet!
zasto su ljudi na netu etiketirani automatski kao ludjaci? ja sebe ne smartam ludjakom, a i upoznala sam dovoljno ljudi koji su okej, a vise na netu.
enivej, sta sam ja zakljucila...
ak mene bedira to da ima toliko puno imbecila na netu, hm. pa tako. tu su svi bez nekih odjeljenja, jednostavno svi, a vani kad recimo izadjem klonim se (hotimice ili nehotice) tih takvih retardiranih ljudi pa ih nit ne upoznajem, i slijepo zivim u uvjerenju da oni ustvari ni ne postoje, jer zasto, ako postoje, uopce ja ne znam za njih?!
hehehe, al fala bogu da uzivo ne znam za njih, jer ovo preko neta je pretty frustrating actually!!!!

no, da se vratim na normalni razgovor koji sam ovdje pozeljela voditi sama sa sobom, hehe, idem u split ljudi moji, ja idem u split!!!!!! kao i svake zime, i ove zime, ja idem u split i tamo cu bit za novu i ovako si mislim, bolje da sam dole za novu i da mi je jadno nego da sam tu i da mi je jadno.... hm. da. okaj.
nista idjem ja sada.

idem se utopit u svom vlastitom kuferu...
******************************

- 15:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #