28.02.2007. / srijeda

Post Za Budale

Ovo je okret na komentare koje sam dobio u posljednje vrijeme pa sam ih obrisao.

1. Oni Koji su to pisali su budale jer seru bezveze.
2. Ja smatram da ako nešto slušaš, moraš nešto znat o tome, ako ne onda si fejker. A nisam to naučio kako bi se pravio važan jer se nemam pred kim. Kao što se vidi, ti bendovi nisu kod nas baš popularni (osim AC/DC), pa sam napravio nešto o toj glazbi da oni malobrojni koji ti slušaju nađu prostor za sebe.
3. Ako netko nešto piše krivo o ovome što ja znam naravno da ću ga ispravit. Istina je da prenaglim u objašnjavanju pa prvo izvrijeđam nekog nego što objasnim. Jebi ga to je temperament takav i što ja mogu.
4. Taj koji je pisao te izbrisane komentare vjerojatno je neki veliki fan Gunsa, Nirvane ili Tokio Hotela. E sa ja njih nisam vrijeđao nigdje nego sam samo rekao da ih ne volim. Ako ih ne volim ne znači da mislim da nisu kvalitetni jer Gunsi to sigurno jesu, ko i Nirvana. Onaj Post Bon Jovi vs Guns And Roses sadrži činjenice, a ne izmišljene podatke. Uostalom koliko god mrzio Slasha ja ne mogu ne priznat da je on jedan od najboljih gitarista na svijetu.
5. Tko će meni branit da se oblačim u crno? Ti? Pih! A šta ćeš mi napravit? Istuć? ne nasmijavaj me molim te. Takve prijetnje slušam već dve godine pa su se jako obistinile, glupost do gluposti.
6. Moja cura ružna? Svoje mišljenje zadrži za sebe, jer nije!
7. Ako me netko želi tuć neka molim vas ne dolazi sa ekipom od 20 već jedan na jedan, pa ako me prebije bit će časno i tom ću čovjeku priznat da je jači.

Inače ste pičke.




Sam Kinison with Aerosmith, Billy Idol, Bon Jovi, Guns And Roses, Motley Crue, Poison, Ratt, Whitesnake





Tekst ove odlične pjesme

Wild thing!
Wild thing!

Wild thing, I think you move me…
But. I wanna know for sure!
Every time I kiss you, I taste what other men had for lunch!
The only thing that can get you off is to see me in pain, but I think I love you!
Wild thing!
You make my heart scream!
You took everything!
Oh, wild thing!
Wild thing, I think you move me!
Ah, that just came to my mind – I thought I’d say it…
You made me trust you, then stuck the knife in my heart!
You’re a lying, unfaithful, untrustable tramp, and I think I love you!
Wild thing!
You make my heart scream!
You took everything!
Oh, wild thing!

Wild thing!
Oh, we’ve all had some kind of wild thing that went through our lives and made it hell.
‘Cause everybody’s had one – you, me – NOBODY likes to lose!
And you know she’s out there, laughing at you –
I don’t care if it was last week or the 3rd grade!
Someone broke your heart!
What was her name?!!!!!
Wild thing!
I’ll never forgive you!
You make my heart scream!
How do you live with yourself?!
You took everything!
You never loved me!
Oh, wild thing!
You used me!
Wild thing!
I hope you slide under a gas truck and taste your own blood!
You make my heart scream!
Why didn’t you tell me you were a demon from Hell?!!!!
You took everything!
You deserve the men you’re gonna meet, you loser!
Oh, wild thing!
Railroad bums! Transients! Out-of work guys!
Wild thing!
Guy who’re gonna use you like you used me!
Wild thing!
Guys who are gonna take money out of your purse and crawl out a window!
Wild thing!
Oh! O-o-o-o-o-oh!
Wild thing!
What’s her name?

Yea-a-a-a-a-a-ah!



Solo svira Richie Sambora (Bon Jovi)
Bubnjeve Tommy Lee (Motley Crue)
Gitaru razbija Slash (Guns And Roses)
Bass ne znam tko svira

- 17:53 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.