15.10.2006. / nedjelja

KAO I NASLOV BLOGA

Prvo da se predstavim. Niger66 mi je internet ime. Dolazim iz Rijeke (Forza Fiume) te tu sam da bih vas naučio nešto o glazbi koju volim, hard rocku 80-tih te hair metalu. Idem u prvi gimnazije. Završio sam osnovnu glazbenu školu, a sviram klavir, vibrafon, ksilofon, marimbu, timpane i bubnjeve, odnosno Klavir i Udaraljke

Najdraži bendovi:
Bon Jovi
Def Leppard
Motley Crue
AC/DC
Van Halen
Cinderella
Tesla
Dokken
Whitesnake

Najmrskiji bendovi:
Guns and Roses (iako svaka čast na baladama)
Tokio Hotel (bordel)
Oasis
boy-bendovi

U svom prvom postu na prvom blogu (koj mi je kurac uopće trebao, uvijek sam bio veliki protivnik blogova) objasnit ću vam što je hair metal, što hard rock te njihove razlike.
Pa počnimo:

1. U hair metal NIKAKO, NI U KOM SLUČAJU, ne spadaju Guns and Roses. oni su čisti hard rock
(hard?).
2. Hair metal je na scenu stupio 1983. pojavom benda Bon Jovi. Sve prije toga je pop metal
(Motley Crue, Van Halen i Def Leppard) koji se kasnije stapa sa hair metalom.
3. Hard rock i hair metal se dosta isprepliću jer se u devedesetima svi hair metalci prebacuju na
ovo drugo, međutim u 80-tima je postojala jasna razlika.

Hair Metal bendovi: Bon Jovi, Def Leppard, Motley Crue, Van Halen, Cinderella, Whitesneak, Dokken, L.A, Guns, Scorpions, Poison, Europe...

Hard Rock bendovi: AC/DC, Guns & Roses, Tesla, Warrant, Mr. Big, Great White, Alice Cooper, Skid Row, Kiss, Quiet Riot, Ratt...

Samo da još pojasnim zašto ne volim Guns & Roses.
Oni su uvijek bili u sukobima sa mojim najdražim bendovima, te mi se njihove žešće stvari tipa Welcome To The Jungle nikad nisu sviđale. Ipak ko što već rekoh balade su im odlične.

- 19:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.