vještičja kuhinja

28.12.2004., utorak

Pospremanje godine

Prolazi i ova godina, još samo koji dan i kraj...
Vrijeme je za kritički osvrt...
Ukratko, nije bilo ničega previše dobrog niti ičega previše lošeg. Generalna ocjena: 3. Mlako.
Nekako imam osjećaj da se cijelu ovu godinu nisam probudila. Kao da ne sudjelujem aktivno u životu nego on curka negdje pored mene, primjećujem to kutkom oka, pomislim da bih ga trebala zgrabiti, uroniti u njega, a umjesto toga nastavim ga samo promatrati.
Moram se trgnuti! Toliko toga želim! Vidjeti, doživjeti, napraviti, naučiti, isprobati! Postajem ono što ne volim - osoba koja priča o tome kako treba nešto raditi, kako se ne treba prepustiti navici, komforu, lijenosti, umoru, kako se treba trgnuti i UČINITI! a sjedim doma i sama sebi smišljam isprike zašto to ne učiniti baš danas. Evo, sutra ću. Idući vikend. Sada sam baš umorna, kad se naspavam. Nešto sam prehlađena, možda nije pametno sada, kad me prođe. Ma baš je ružno vrijeme. Hladno je. Pada kiša. Nemam sad love.
Samo odlaganje, same isprike! Ljuta sam na sebe! Ljuta sam što sam inertna, što dopuštam drugim inertnim ljudima da me povuku za sobom! Što nisam dovoljno snažna da kažem: Želim to i napravit ću to bez obzira što itko o tome mislio i makar nitko ne išao sa mnom! Ljuta sam što uvijek tražim potvrdu drugih za svoja mišljenja! Ljuta sam! Na sebe! Što sam slaba!
Ljuta sam što ne znam kako da uskladim sve što želim, što je bolje, bitnije...
Možda je stvar u tome da više nemam zadanih stvari koje trebam napraviti, zadovoljila sam sve preduvjete za sretan život. Zadnjih par godina je bilo vrlo dinamično. Završavala sam pa završila faks, zaposlila se, zaručila, udala, kupila stan, uredila ga... U kratko vrijeme sam napravila hrpu velikih bitnih životnih stvari. I sad sam ušla u neke mirne vode. Posao sam ove godine potpisala na neodređeno, o tome više nemam šta brinuti... Nemam više velikih ciljeva. O nekoj ludoj karijeri ne sanjam pa da se trgam oko toga...
Uvijek sam bila navikla živjeti brzo. 100 obaveza, 100 aktivnosti i uvijek dovoljno volje i vremena za sve.
Čini mi se da sada zapravo zatupim 8 sati na poslu svaki dan, a često nemam pravog posla pa bez veze buljim u nešto na netu, trošim vrijeme. Nekako kao da na taj način trošim i ideje iz svoje glave. Dolazim kući prazna, ravna. Umorna od ničega. Isprana. Ne mogu se uopće sjetiti što želim. Troma sam, teško mi je pokrenuti se, brinem oko nebitnih stvari tipa kako mi stoji kosa... Postajem čudovište!!!! Ne želim biti takva - zakočena, paralizirana, samosputavajuća.
Od toga se postaje čangrizav. I to sam primjetila. Počeli su me ljutiti ljudi koji žive za danas, bez razmišljanja, planiranja, odgovornosti. Puna sam negativne energije kada mislim o njima. Grozni su, kako samo mogu tako se ponašati! A ako pokušam biti iskrena sama prema sebi, zapravo im zavidim. Neopterećeni su, slobodni... A ja sam živčana i zakočena.
Zapravo mislim da se nalazim na razdvajanju puteva. Onaj kojim sam krenula je ravan, miran, tu su muž, stan, vikendica, uskoro vjerovatno i djeca, tu su investicije, planiranja, ulaganja... S druge strane je mladost - izazov, avantura, planinarenje, trčanje, bicikliranje, kampiranje, pjevanje uz vatru, vikendi na otvorenom, po kiši, magli, suncu, raščupane kose, neopterećeno izgledom, novcima, gledanje zvijezda, uživanje u rosi, u maglenim pogledima u rano jutro, malo sna, puno druženja, izazov novog, neviđenog, još nedoživljenog. Srce mi želi jedno, glava govori drugo.
Kada bi barem mužić bio za ove druge stvari, mogli bismo imati i jedno i drugo. Ovako je to samo moje. Ponekad, kad se dogovorimo, uklopimo u planove i obaveze ozbiljnog života. Uvijek je to neka usluga meni. Uvijek ima barem pomalo gorkast okus. I sve je rjeđe. On me "pušta" da idem, ali mu nije drago zbog toga. I ja to osjetim. I oblak je tu. I život pomalo ima sve bljeđe boje.
Novogodišnja želja: shvatiti kako da uskladim te dvije linije mog života. Znam da se ne može imati sve, znam da sam super sretna što mi je život ovako dobar kakav je, možda sam samo neodraslo derište koje se ne želi pomiriti s obavezama života odrasle osobe, možda sam razmažena, neodgovorna... ali samo želim biti sretna. Ispunjena.
Za početak ću probati prestati vjerovati izmišljenim razlozima zašto ne učiniti nešto, biti odlučnija i dosljednija. Vesela umjesto potištena. Zamijeniti sputanost inicijativom. Probati biti sigurna u sebe umjesto da tražim potvrdu drugih. To bi trebalo pomoći. Vidjet ćemo.

- 14:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijedi posjetiti...

Nešto fino...

Malo smijeha...

Preporuke