vještičja kuhinja

27.12.2004., ponedjeljak

Božić?

Prošao je i Božić, prošla su prežderavanja, pokloni, gosti...
Nekako mi je ove godine izmaknuo duh Božića. Fali mi nešto, a ne uspijevam uhvatiti u čemu je stvar. Ja zapravo ni ne slavim Božić, nisam neka religiozna osoba i doček nove godine je ono što mi je bitno. Novi bijeli listovi na kalendaru, još neispisani i puni mogućnosti...
Ali svejedno sam uvijek za Božić imala neki posebni osjećaj. A ove godine samo praznina. Ništa posebno. Jedan dio mene kao da je cijelo vrijeme bio na distanci i pitao se zašto sve ovo radim. Čemu lijepa odjeća, čemu sva ta hrana, čemu...
Možda je poanta Božića u pripremama za njega, u očekivanju, a ja ove godine nisam niti pripremala niti očekivala. Nisam ništa napravila da dočekam Božić. Stan sam ofrlje pospremila, smrekicu sam okitila na brzinu da ne zakasnimo kod tate na ručak, nisam ispekla nikakav kolač a kamoli nešto posebno skuhala jer svaki dan smo kod nekoga na ručku/večeri i tko bi to pojeo, nisam išla na polnoćku jer niti inače nedem, bila sam sama doma i na Badnjak išla spavati prije ponoći. Muž je bio vani s društvom, ja nisam htjela ići jer mi je opijanje u ime Božića jadno. Nisu mi se gledali patetični i glupi filmovi na teveu i tako sam otišla spavati. I probudila se u Božiću kojeg nisam osjećala. I onda smo išli kod mame i bila je lijepo, ugodno, ali nije bio Božić.
Možda je stvar u vremenu, fali mi snijeg i led i hladnoća. Ili sam stvarno trebala pogledati koji patetični božićni film. A možda mi fali to da me živciraju mama i njen muž sa svojim odlaskom u crkvu i prigovorima zašto ja i sestra nedemo s njima. Ili mi fali miris kolača koji se peku, odabiranje recepata, kupovanje grožđica i badema...
Zašto mi uostalom uopće fali nešto što ne slavim?
- 12:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijedi posjetiti...

Nešto fino...

Malo smijeha...

Preporuke