vještičja kuhinja

04.11.2004., četvrtak

Uvod

Pozdrav svima koji su nekom greškom ili čudnom igrom sudbine naletili na ovu stranicu. Dobro došli!
Ne očekujte da ćete ovdje pročitati išta pametno ili previše zanimljivo. Zapravo i sama nisam baš sigurna zašto krećem s ovim. Činjenica je da mi je jako dosadno ovako kod kuće na bolovanju. Ne, nije mi ništa strašno, samo obična dosadna, dosadna i, da li sam već rekla dosadna?, mononukleoza. Tako da imam veliki višak slobodnog vremena, a ne mogu baš niti čitati i igrati igrice cijeli dan.
Zgodna je stvar s ovim cjelodnevnim visenjem kod kuće da napokon imam vremena više se posvetiti kuhanju. A kako moram biti na dijeti, to mi je prilika da pronađem i isprobam fine lagane recepte. Inače volim kuhati, ali kako me obično gotovo nikad nema kod kuće, to se svede na jednom tjedno nešto jednostavno i poznato, a dam si gušta samo kad nam dolaze gosti. E sad si dajem gušta svaki dan! Neki dan sam čak probala ispeći kruh, po receptu golog kuhara, i ispao je stvarno dobro. A nije bilo niti komplicirano.
Za sad toliko, idem se baciti na proučavanje mogućnosti ovog čuda. nadam se da će uskoro ljepše izgledati. pozdrav!
- 16:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijedi posjetiti...

Nešto fino...

Malo smijeha...

Preporuke