malo sLiKiCa od WaTeRp0LA

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

made by:Sve free za vas blog

Opis bloga

sve i svašta



malo o meni

ime:ja mislim luka
prezime :nezz

god:nezz ni to

moj msn:lusa-007@hotmail.com

nadimci:vida,luša,luki

HP





Image Hosted by ImageShack.us


ovo je moja naj grupa


HLADNOO PIVOOOOOOOOOO







Evo malo smjeha

Pita mali Ivica tatu kako je doša na svijet kaže tata donjela te roda sine,a kaže ivica a tata jesi i ti svašta jeba.

Policajcu umrla majka. Skupili se prijatelji na žalost, a policajac se javlja na telefon. Kada je spustio slušalicu kaže im: "Hoće nesreća na nesreću! Evo mi brat javlja da je i njemu umrla majka".




Došli Mujo i Haso na semafor. Upali se crveno svjetlo, a Mujo će: "Vidi ljepe boje." Upali se žuto svjetlo, a on će: "A ova je još ljepša." Upali se zeleno svjetlo, a on će na to:"uuuuuuuuuuu, ova je najljepša. "Upali se opet crveno svjetlo, a Haso će: "Hajdemo ovu smo već vidjeli




Zaustavi tip komada na cesti:Tip: Oprostite, jesteli vi Branka? Komad: Ne nisam, Branko je mene.



Izjave sa Brača:

Prika,triba jebat onu trudnu, bar ti ne može opet zatrudnit!!




pita mujo dragana dapica (radovan harađžič)
kako se zovete?
kaze dragan:radovan karađžič.
mujo: nemoguće
dragan pita muju kako se vi zovete?
mujo:ja san mujo iz Srebrenice
dragan:nemoguce!



ujutro ne jedem jer mislim na tebe.
popodne nejedem jer mislim na tebe.
navečer nejedem jer mislim na tebe.
ponoći ne spavam jer sam gladan!!!



pijanac u gosioni jedva stoji na nogama.prilazi mu gost.
znate li da alkohol ubija 10 000 hrvata.
pijanac:bas me briga ja san slovenac



hvale se mujo i talijan.
kaze talijan:ti meni dati limena kutija.ja tebi limeni brod.
kaze mujo:ti meni dati tvoju sestru ja tebi cjelu posadu.

subota, 19.07.2008.

evo ljudi ovo je bio moj prvi post sad cu malo posvetit vrime na blog pa me mozda nece bi na msnu aj pa komajte adresu sirite drugima



| Komentari (4) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.