prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

o meni:

IME:Doroteja
ZOVU ME, A NEKAD DOĐEM I SAMA:Dorica
PREZIME:nije bitno
ROĐENA SAM: u Zagrebu 03.061993.-pa računajte kolko imam godina
LUDNICA U KOJOJ SE "ŠKOLUJEM": O.š. Prečko
ŽIVIM: u "novom" Španskom

............
FRENDICE:Zrinka, Valentina, Dorotea, Dorja, Tihana, Ivana , Ines, Ana, Irena.....
VOLIM: svoju obitelj, frendice
NE VOLIM: ŠKOLU, POLIĆKU (GICU)!!!!, KRUMPIRKA!!!!


VISOKA: 164 cm
TEŠKA: 53 kg
BOJA OĆI: smeđa
KOSA: frčkava i prirodna tamno smeđa, a sada mi je svijetlo smeđa


BTW MENI SU FRENDOVI UVIJEK NA PRVOM MJESTU!!!!!!!!

Linkovi

Vale

moje slike:

6 NAJBOLJIH, NAJLUĐIH, NAJLIJEPŠIH CURA!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ekipica iz razreda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja s ravnom kosom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zrinka & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zrinkica & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u školi


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 28.12.2007.

ALO!!!!

Joj ja sam u kurcu!!! U kazni sam i ne smijem van, uzeli su mi mob, nemam vise
đeparac.... Ne smijem nikam ici!!! al danas ću možda ići van al uspijem nagovoriti starog!!! NADAM SE!!!! Šišala sam se!!!! i fakat mi dobro stoji!!! lol danas sam s Zrinkom isla po buraza u klaicevu bio je na nekom testiranju na alergie. ugl kad sam se vracali moj buraz je biuo s nama i ja ne smijem pred burazom pusiti i kaj sam si ja mislim, al zrinka je onada pusila i meni daval dimove dok mi buraz nije gledo!!! strasno!!! Vani sam se tak smrzla jebote al sve jedno ak cu smijeti van idem pa makar se pretvorila u kocku leda jer nisam bila vani od petka mislim vani s frendicam i nisam radila nikakva sranja!!! joj kak sam se svega zazeljela!!! joj!!!! nis idem ja sestricna mi je dosla pa se cujemo PUSA!!!!!

BY: Dorica

- 11:15 - Don't Piss Me Off! (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.