prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

o meni:

IME:Doroteja
ZOVU ME, A NEKAD DOĐEM I SAMA:Dorica
PREZIME:nije bitno
ROĐENA SAM: u Zagrebu 03.061993.-pa računajte kolko imam godina
LUDNICA U KOJOJ SE "ŠKOLUJEM": O.š. Prečko
ŽIVIM: u "novom" Španskom

............
FRENDICE:Zrinka, Valentina, Dorotea, Dorja, Tihana, Ivana , Ines, Ana, Irena.....
VOLIM: svoju obitelj, frendice
NE VOLIM: ŠKOLU, POLIĆKU (GICU)!!!!, KRUMPIRKA!!!!


VISOKA: 164 cm
TEŠKA: 53 kg
BOJA OĆI: smeđa
KOSA: frčkava i prirodna tamno smeđa, a sada mi je svijetlo smeđa


BTW MENI SU FRENDOVI UVIJEK NA PRVOM MJESTU!!!!!!!!

Linkovi

Vale

moje slike:

6 NAJBOLJIH, NAJLUĐIH, NAJLIJEPŠIH CURA!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ekipica iz razreda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja s ravnom kosom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zrinka & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zrinkica & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u školi


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 16.12.2007.

Opet sam napravila blog!!!!

Opet sam napravila blog!!!! Nadam se du cu ga pistai mislim da ga ne cu zapustiti!!! Fkt ne znam kaj da pisem!!! a da danas mi je decko kupio plišanu patkicu iz turbo limača "budi moj medo" e tak sam happy!!!! joj tak je sladak i zove se Nono (to je inače nadimak od mog dečka)!!! joj kak je on dobar!!! Idem jos malo uredivati blog!!!! pa cu sutra ili kad vec napisati post!!!!
pusa zrinki, vale, dorji, dorotei, tihani, ani....
A VELIKA PUSA MOM DEČKU NONEKU!!!!!!

BY: dorica

- 20:02 - Don't Piss Me Off! (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.