lijepa_nausnica - totalna ludacaaaa... - Blog.hr

18.09.2008.

lijepa_nausnica

dakle...to sam ja..lijepa nausnica!!
volim se tako nazivati!!
ko je ona??
pa ono..cudna djevojka...
ima 16 godina...zivi u zagrebu,no ne zadugo...
uskoro posatje djevojcica iz zadnjeg sela..!

navodno je hippie,no ona kaze da se trenutno ne fura na nis...
jos se upoznaje sa svijetom i samom sobom..

pohadja textilnu skolu(nazalost)...
tek je u srednjoj pocela ucit i citat lektire..
i svidjaju joj se te stvari..

zna hrpu ljudi,no nema nijednog prijatelja...onog pravog!
preprzo se zblizava s ljudima pa ih ne stigne upoznat i na kraju se razocara u njih
jer nisu onakvi kakve ih je ona zamisljala....

jako je nesretna osoba...al kad je sretna onda uziva u tome kolko god moze...

voli svoje oci jer misli da su one njen adut...
....
rastuzuju je tuzne pjesme..

mrzi kada netko umre...tada su suze nezaustavljive...
mrzi rastanke...zapravo kako kad!...

voli zivotinje...razumije ih...
kaze da su joj draze zivotinje od covjeka...!

pokusavala je biti i vegetarijanac...nekoliko puta...no nije uspjelo(starci nedaju)
htjela je posvojiti dupina na malom losinju no svi su joj se smijali radi toga..

obozava more,voli koktele i svidja joj se hip-hop
mrzi potrese,ne voli ljude i ne svidjaju joj se zmije(brr)

voli svoje plisane zivotinjice!!!
cuva svoj prvi dnevnik i uvjek ju nasmiju teme o kojoj je pisala tada...

nikad nije preboljela dedinu smrt...
...

uvjek je zaljubljena..

ona voli:
-muziku
-cigarete
-koktele,pivu...
-životinje
-sport(veslanje)
-hip-hop/break dance
-spavati
-fotografirati
-johnnya deepa(obozava gaa)
-.....

ne voli:
-crkvu
-ljude
-ljubav
-vlatku pokos
-svoju seficu
-....

ona vise voli nego mrzi!!
ona je dobro djete..
sramezljiva,povucena u sebe...
...
to je lijepa nausnica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
15:53 , Komentiraj { 7 } Print

<< Arhiva >>

komentari da/ne
< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
google...
svaštaraa

e-mail:k-ud-idijoti@hotmail.com/rock8girl@net.hr
msn:k-ud-idijoti@hotmail.com

dakle...ja!!

ko sam i što sam??
hm..zapravo to ni sama ne znam!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OGLEDALA SREČE

Mladić i djevojka nose
U srcu mladost vedrine.
Jutrom,kad prolaze cestom,
Drže se za ruke,nježno.

Ruka je djevojke topla:
Mladić se snjom poigrava.
Djevojka veselo gleda,
Smiješi se,žurno korača.

Oči su im pune radosti.
Oči su im ogledala sreče.

Dragutin Tadijanović


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

blog Layouts



blog Layouts



layout for myspace



blog layouts



image hosting



blog Layouts



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LAUFER-Budi moja voda

Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja molio sam da se napune moja mora i rijeke
U njima još jednom da osjetim novu ljubav da teče.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
Prolij se po meni,budi sve što želim
Ja živjecu.


Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja znao sam da ćeš doči,doći i donjeti kišu
Ja čekao sam kao suha zemlja kad čeka svoju vodu.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
I kažem
Prolij se po meni,budi sve šta želim
Ja živjecu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Bruce Dickinson: "Tears Of The Dragon"

For too long now
There were secrets in my mind
For too long now
There were things I should have said

In the darkness, I was stumbling for the door
To find a reason, to find the time, the place, the hour

Waiting for the winter sun, and the cold light of day
The misty ghosts of childhood fears
The pressure is building and I can't stay away

[CHORUS:]
I throw myself into the sea
Release the wave, let it wash over me
To face the fear, I once believed
The tears of the dragon, for you and for me

Where I was
I had wings that couldn't fly
Where I was
I had tears I couldn't cry

My emotions frozen in an icy lake
I couldn't feel them until the ice began to break

I have no prayer over this, you know I'm afraid
The walls I built are crumbling away
The water is moving, I'm slipping away



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


dug je put do vječnosti
i mi ga prelazimo
šutke i u miruu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flare-zaista

Opusti se...ja sam vjetar
Koji ti donosi...svježi zrak
Jučer sam se pretvorila...u bjeli oblak
Spajala kapljice...koje padaju na tvoje lice

Otvorio si prozore i pogledao prema suncu
Udahnuo duboko..i kihnuo potiho...
I gledao me ravno u oči..te se nasmješio
Gledao me ravno u oči..pa me upitao

„tko si ti,zaista???“
„ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir.“

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Zaista...to je čarolija
Kad osmijeh tvoj me dozivam,
U sutone i svitanja
To je moja utjeha
Zaista bit cu tvoj Ram sa tisuću sviječa
Da te griju dok si sam

Ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Image Hosted by ImageShack.us


Između neba i mora-Laufer

Ti si ona tajna riječ što živi ispod moje kože,
Provučena kroz moje srce,
Ti si zalijepljena kao sjena za moje noge,
Zato uvijek prije nego oči otvori zlatna zora.
Ja pružam ruku negdje između neba i mora.
Poznam svoju bol, sad vrijeme je da krene,
Jer ja nevidim te, dok ti prolaziš kroz mene,
Mi smo između neba i mora. (x2)
Ja sam bijeli dan, ja sam vojnik tvojih noći,
Zatvoren u našem snu pružam ruku
Tražim te gdje nebo morem postaje.
Poznam svoju bol, ona krade tvoje lice,
Moja luda sestro i ljubavnice.
Mi smo između neba i mora.
Nikada mi nismo bili dalje nego sad
Kaže noć.
Nikada mi nismo bili bliže nego sad
Kaže dan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Azra-Plavi golub

ponekad je vidim ležeći u snu
kao igru sjena na mom ramenu
bijelo svjetlo iznad površine tupih koraka
koliko još ima do očaja

darovat ću ti plavog goluba
imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
ne gledaj u njemu prolaznika bez alibija
ne gledaj u njemu plavog goluba

dvojica na ulici
sami protiv svih
dvojica na ulici
sami

zagrlio sam prvu djevojku
uživala je u milovanju
oblaci su vukli kišu sve do prozora
ne gledaj u meni svoga goluba

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KUD Idijoti-Ja sam te ludo volio

Ja sam te volio
U tebe sam zaljubio
Zvijezde sam ti skinuo, al' cini se ...
Nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Zvijezde, filmove, markice i sne
Lobotomiju i aperkat u nos bas sam sve
Lazne dolare, ma sve sam dao ti
Al' nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Image Hosted by ImageShack.us

credits
duckdz. - x x x