bez imalo sebe sad gledam kroz tvoje oći,ti si nišan na licu moga anđela...oprosti mi što odlazim...ja nikada ne ostajem.. - totalna ludacaaaa... - Blog.hr

25.11.2007.

bez imalo sebe sad gledam kroz tvoje oći,ti si nišan na licu moga anđela...oprosti mi što odlazim...ja nikada ne ostajem..

Pozdraf ljudi..pa evo..ne znam što da vam kažem...iako sam pre samo par dana(jučer) napisala novi post..ja nemogu izdržat...jednostavno..ovo je moj dnevnik...i svoja razmišljanja moram pisat kad god imam potrebu...ako vi to ne možete pratit...a žao mi je...kao što rekoh..ovo je moj dnevnik...moram pisati svoja mišljenja...

Pa da se bacim na temu....
Ili je možda ovako bolje:
Dragi dnevniče...
Kao što vidiš puno mi je bolje..od zadnjeg posta...
Jednostavno ne znam što mi je bilo kada sam pisala taj post...
Znaš mene...jako sam emotivna..pogotovo kad je u pitanju moj deda...meni je žao(iskreno) što su ljudi to morali čitati...i sažaljevati se nad menom...nekako me sram..ali ne mogu si pomoći...takva sam ja...
Sve ono što sam pisala...to sam i mislila...iii...ne znam...nekako mi se čini da se mjenjam...moja razmišljanja u zadnje vrijeme su totalno drukčija...očito mi se mozak razvija...mislim...za par dana navršavam 15 godina(tek)..pa tako se i cjela ja mjenjam...valjda...
Ne znam ja...to moram pitati svoje prijatelje koji me poznaju...
Ups..pa ja nemam prijatelje...
Hm...ovo je bila ona stara doda...
Ugl...
Znam da nisam smjela...ali..jučer sam išla van...
Sa curama s kojima mi je fkt okee...
Nisam ni mislila da ću si biti super sa sekinim frendicama...zar nije to super...
Veseli me sama pomisao da sam si sa sekom u zadnje vrjeme super...
Neki dan smo nas dve išle na koncert od sdp-a...bile su Majke pa smo morale ići...naravno...baš smo se bile zabavile...
Ugl...jučer smo išle u aquarius...pa smo se skrpale nekoj curi na rođendan...s njom smo išle u melin...tamo sam bila prvi put..i oduševila sam se...pogotovo kad su pustili ekv -par godina za nas-...onak...seka i ja smo poludile..na kraju smo se pokupile s tog rođendana...zato kaj na je bilo glupo...onak..ja sam tu curu vidla svega dva-tri puta...
Al doro...nea beda...bilo je super...
....
Jučer nisam znala kako bi se osječala...bila je godišnjica dedine smrti...i znam da ako se počnem plakat...da to neće biti dobro...ali...bilo bi jako bezobrazno od mene da ga se ne sjetim na taj dan...sječam se kako smo prošle godine radili misu za njega....a ove godine...ove godine je bilo potpuno drugačije...taj dan sam imala praksu...i kad sam došla doma...vidim roditelje i seku kako se spremaju..ja njih pitam kamo idu..oni su rekli da idu dedi na groblje...ja rekoh tati da bi i ja išla...pošto je i baka išla...otac kaže..ostani ti doma..i odmori se...mislim...dnevniče moj...kako bi se ti osječao da ti otac zabrani da posjetiš dedu na godišnjicu njegove smrti...neko vrjeme sam pokušavala suze zadržat u sebi..ali..čim su otišli...suze su mi se ljevale niz facu ko slapovi krke...počela sam se tulit...eto..opet ispada da uopče ne marim za dedu...baš ljepo...
No..ne želim opet načinjati tu temu..jer...oči su mi malo suzne...
....
Dnevniče...što da ti još kažem...ima tolko toga što ti želim reći...ali...ne znam...nekako..nikad nisam bila tolko otvorena prema tebi...ali..mislim da od sada budem...pa evo...mogla bih ti reći nešto o svom ljubavnm životu..koji nemam...
Pa daa...ovako...skužih pre par dana kako dugo nisam razmišljala o nekom dečku...i onak..skužih da me nitko ne zanima...i bila sam tako sretna...onak...to si prije nisam mogla ni zamisliti..ali sada...sada sam tako sretna...što ne moram misliti što sada radi ta osoba...kada ću vidjeti tu osobu...koje olakšanje...na početku škole...sviđala mi se jedna cura...i onak...tolko sam bila zaljubljena u nju da je to bilo neverojatno...ali..nisam ništa mogla učiniti...ipak je to cura...nisam znala kako postupiti s njom....a i moj detektiv mi je reko da je u vezi..tako da...što se ljubavi tiće...slobodna sam ko ptica...i sretna zbog toga...
I tako..dragi dnevniče...mislim da je to sve što sam ti htjela reći...e da...dnevniče moj...pročitah knjigu koja sam imala za lektiru...a to je dnevnik jedne narkomanke...mislim...moram priznati da sam se razočarala...knjiga govori o drogi..o tinejđerici koja se voljela drogirati..i to sve...ali...nekako mi se ne čini da je to bila prava mala narkomanka....mislim...ona je bila luda...i ja nisam mogla skužit na koji je ona način pisala taj dnevnik....ne znam kako da ti objasnim...pa evo..ovo s vođenjem dnevnika sam pokupila od nje...ona je to pisala...ali..ne kužim zbog čega su oni tu knjigu išli objavljivati..i davati javnosti takve informacije...knjiga je dobra..kolko sam skužila...djevojka je bila malo luda...bila je u takvim bolnicama...i knjiga zapravo završava s tim da je ona bila zapravo zdrava...moj otac kaže da kad jednom probaš drogu da više ne možeš biti zdrav...ja to još ne znam..tako da ne mogu reći...mislim...općenito...ne mogu komentirati uopće tu knjigu..jer ja ne znam kako je funkcionirao mozak te djevojke...ali...ta djeva je pisala kao bi htjela,kad odraste,biti savjetnica za djecu...tolko je htjela žalila što se drogirala...ali opet..svaki put nakon drogiranja...bilo joj je tako drago što je uzela drogu...ali stalno je govorila da joj je to zadnji put...sve dok nije završila u ludari...kad se vratila kući...pisala je da je sve bilo oke...ček je počela pisati drugi dnevnik...i knjiga tako završava...bez droge...bez ovisnosti...činila mi se tako sretnom...onda je prestala pisati dnevnik i tri tjedna nakon toga...djeva je umrla od droge...a činila se sretnom...zdravom...al oke...djeva je pisala takve gluposti unutra...onak nekoliko puta se vidlo da to piše ona nadroksana strana njenog mozga...a opet...par puta je bila..sretna...
Ugl...sada sam ti prepričala pola knjige...al oke...ipak...dnevniče...ti si tu zbog mojih razmišljanja...ne??

Image Hosted by ImageShack.us


Ekv-krug

Ovaj krug sam smislio
Ovaj krug sam stvorio
Ovaj krug sam razbio
U vetar rasuo.

Vetar misli,
Vetar zna
Sve sto znamo ti i ja.
On me voli,
On me nosi,
On me razbija.

(Solo)
A ha! A Ha!
U hmm A Ha!

Kao da sam umoran
I kao da sam star
Kao da je dosadno
Isuvise da znam

Ovaj krug sam skupio
I opet sklopio
On me voli,
On me nosi,
On mi oprasta.
A Ha! A Ha!
U hmm A Ha!

Kao ne
I kao da
Kao zabrana
I kao dozvola
Kao ne ne ne
Kao da da da
Kao zabava
I kao dosada.

Ovaj krug sam smislio
Ovaj krug sam stvorio
Ovaj krug sam razbio
U vetar rasuo.

Kao ne
I kao da
Kao zabrana
I kao dozvola
Kao ne ne ne,
Kao da da da
Kao zabava, I kao dosada

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
22:42 , Komentiraj { 9 } Print

<< Arhiva >>

komentari da/ne
< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
google...
svaštaraa

e-mail:k-ud-idijoti@hotmail.com/rock8girl@net.hr
msn:k-ud-idijoti@hotmail.com

dakle...ja!!

ko sam i što sam??
hm..zapravo to ni sama ne znam!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OGLEDALA SREČE

Mladić i djevojka nose
U srcu mladost vedrine.
Jutrom,kad prolaze cestom,
Drže se za ruke,nježno.

Ruka je djevojke topla:
Mladić se snjom poigrava.
Djevojka veselo gleda,
Smiješi se,žurno korača.

Oči su im pune radosti.
Oči su im ogledala sreče.

Dragutin Tadijanović


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

blog Layouts



blog Layouts



layout for myspace



blog layouts



image hosting



blog Layouts



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LAUFER-Budi moja voda

Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja molio sam da se napune moja mora i rijeke
U njima još jednom da osjetim novu ljubav da teče.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
Prolij se po meni,budi sve što želim
Ja živjecu.


Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja znao sam da ćeš doči,doći i donjeti kišu
Ja čekao sam kao suha zemlja kad čeka svoju vodu.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
I kažem
Prolij se po meni,budi sve šta želim
Ja živjecu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Bruce Dickinson: "Tears Of The Dragon"

For too long now
There were secrets in my mind
For too long now
There were things I should have said

In the darkness, I was stumbling for the door
To find a reason, to find the time, the place, the hour

Waiting for the winter sun, and the cold light of day
The misty ghosts of childhood fears
The pressure is building and I can't stay away

[CHORUS:]
I throw myself into the sea
Release the wave, let it wash over me
To face the fear, I once believed
The tears of the dragon, for you and for me

Where I was
I had wings that couldn't fly
Where I was
I had tears I couldn't cry

My emotions frozen in an icy lake
I couldn't feel them until the ice began to break

I have no prayer over this, you know I'm afraid
The walls I built are crumbling away
The water is moving, I'm slipping away



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


dug je put do vječnosti
i mi ga prelazimo
šutke i u miruu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flare-zaista

Opusti se...ja sam vjetar
Koji ti donosi...svježi zrak
Jučer sam se pretvorila...u bjeli oblak
Spajala kapljice...koje padaju na tvoje lice

Otvorio si prozore i pogledao prema suncu
Udahnuo duboko..i kihnuo potiho...
I gledao me ravno u oči..te se nasmješio
Gledao me ravno u oči..pa me upitao

„tko si ti,zaista???“
„ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir.“

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Zaista...to je čarolija
Kad osmijeh tvoj me dozivam,
U sutone i svitanja
To je moja utjeha
Zaista bit cu tvoj Ram sa tisuću sviječa
Da te griju dok si sam

Ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Image Hosted by ImageShack.us


Između neba i mora-Laufer

Ti si ona tajna riječ što živi ispod moje kože,
Provučena kroz moje srce,
Ti si zalijepljena kao sjena za moje noge,
Zato uvijek prije nego oči otvori zlatna zora.
Ja pružam ruku negdje između neba i mora.
Poznam svoju bol, sad vrijeme je da krene,
Jer ja nevidim te, dok ti prolaziš kroz mene,
Mi smo između neba i mora. (x2)
Ja sam bijeli dan, ja sam vojnik tvojih noći,
Zatvoren u našem snu pružam ruku
Tražim te gdje nebo morem postaje.
Poznam svoju bol, ona krade tvoje lice,
Moja luda sestro i ljubavnice.
Mi smo između neba i mora.
Nikada mi nismo bili dalje nego sad
Kaže noć.
Nikada mi nismo bili bliže nego sad
Kaže dan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Azra-Plavi golub

ponekad je vidim ležeći u snu
kao igru sjena na mom ramenu
bijelo svjetlo iznad površine tupih koraka
koliko još ima do očaja

darovat ću ti plavog goluba
imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
ne gledaj u njemu prolaznika bez alibija
ne gledaj u njemu plavog goluba

dvojica na ulici
sami protiv svih
dvojica na ulici
sami

zagrlio sam prvu djevojku
uživala je u milovanju
oblaci su vukli kišu sve do prozora
ne gledaj u meni svoga goluba

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KUD Idijoti-Ja sam te ludo volio

Ja sam te volio
U tebe sam zaljubio
Zvijezde sam ti skinuo, al' cini se ...
Nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Zvijezde, filmove, markice i sne
Lobotomiju i aperkat u nos bas sam sve
Lazne dolare, ma sve sam dao ti
Al' nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Image Hosted by ImageShack.us

credits
duckdz. - x x x