„Što je to samnom?Jesam li ja neki mutant?Ja sam obična greška!“ - totalna ludacaaaa... - Blog.hr

24.11.2007.

„Što je to samnom?Jesam li ja neki mutant?Ja sam obična greška!“

Welcome To My Life – Simple Plan

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you
Do you ever wanna runaway?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me


To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more?
Before your life is over
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

No one ever lied straight to your face
No one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be okay
Everybody always gave you what you wanted
Never had to work it was always there
You don't know what it's like, what it's like

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like (what it's like)

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life
Welcome to my life
Welcome to my life

Zaašto??:
-ne mogu biti sretna
-postojim
-nikog ne zaslužujem
-je sudbina mene izabrala za takav način života
-ponovo moram rezat žile
-me nitko ne voli
-živim u crno-bijelom svijetu
-plačem
-nemam onaj iskreni osmjeh
-živim u tuđem tijelu
-mi sreća nije suđena
-živim dan za danom
-nikog ne zanima što ja mislim
-sam nevidljiva
-se osječam tako prazno/iznevjereno
-zašto postavljam pitanja za koje odgovori ne postoje??

People don’t die from suicide,they die from sadness...

Image Hosted by ImageShack.us


Osječam se tako odbačeno I prljavo i ne znam što bih više učinila...
Više se ne mogu skrivati u ovom zmazanom tijelu...
Ne mogu višeeee...
Najrađe bih se nakljukala tabletama I razno raznim drogama...
Ne želim više postojati!!!
Ne mogu više postojati!!!

Prešla sam sve moguče granice...dosta mi je svega...

Jednog dana će mi sve prekipit..i zapitat ću se što ja još uvjek radim ovdje...
Zašto nisam u paklu?
I onda ću nestat...zauvijek..


"My Immortal"

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
[Chorus:]

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along


[Chorus]


Ponovo sam napuštena...
Ponovo sam sama...bez prijatelja...bez ikoga...bez duše u ovom zarobljenom tijelu...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ali..napokon se bliži kraj...osječam to...


Ovaj post bio je najiskreniji post ikad...
Ovaj blog pišem 2 godine...i nikada se nisam usudila napisati nešto tako..iskreno...
Ali eto...danas jesam...i drago mi je...
Ovaj dan ću pamtiti duugo..to je sigurno...
Danas sam saznala da me niko ne voli...
...
danas je 24.11.,dan kada je sa ovoga svjeta otišla osoba koja mi je značila više od svih...
I još uvjek nisam toga svjesna..
Iako je od toga prošlo dve godine..ja se još nisam navikla da te osobe nema...
Kad got se sjetim te osobe...suze počnu teč iz mojih plavih očiju I više nisam sretna...
Ta osoba koja mi je značila I još uvjek znači više od svih je moj deda...
Moj dragi deda..kojeg su svi voljeli....bio je previše drag....i mislio je da ga ne volim...ali volim gaaa...jako...i jako mi nedostajee....
Željela bi ga vidjeti..i reći mu sve...
Reći mu da ga volim,da mi nedostaje...
Želim ga zagrlit..ali ne mogu...sad je kasno...
Imala sam priliku...ali ju nisam iskoristila...
Tad sam bila glupa...i nisam znala što se događa....
Sad lijem suze...
Ostala su samo sječanja u mojoj glavi...
Nema ni slika...ni ničega...
Samo ljepa sječanja u mojoj glavi...
Uvijek ču imati najljepša sječanja o svom dedi...koji je sada samo duhom prisutan kod nas....

Deda volim tee!!!
Image Hosted by ImageShack.us

12:17 , Komentiraj { 13 } Print

<< Arhiva >>

komentari da/ne
< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
google...
svaštaraa

e-mail:k-ud-idijoti@hotmail.com/rock8girl@net.hr
msn:k-ud-idijoti@hotmail.com

dakle...ja!!

ko sam i što sam??
hm..zapravo to ni sama ne znam!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OGLEDALA SREČE

Mladić i djevojka nose
U srcu mladost vedrine.
Jutrom,kad prolaze cestom,
Drže se za ruke,nježno.

Ruka je djevojke topla:
Mladić se snjom poigrava.
Djevojka veselo gleda,
Smiješi se,žurno korača.

Oči su im pune radosti.
Oči su im ogledala sreče.

Dragutin Tadijanović


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

blog Layouts



blog Layouts



layout for myspace



blog layouts



image hosting



blog Layouts



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LAUFER-Budi moja voda

Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja molio sam da se napune moja mora i rijeke
U njima još jednom da osjetim novu ljubav da teče.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
Prolij se po meni,budi sve što želim
Ja živjecu.


Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja znao sam da ćeš doči,doći i donjeti kišu
Ja čekao sam kao suha zemlja kad čeka svoju vodu.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
I kažem
Prolij se po meni,budi sve šta želim
Ja živjecu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Bruce Dickinson: "Tears Of The Dragon"

For too long now
There were secrets in my mind
For too long now
There were things I should have said

In the darkness, I was stumbling for the door
To find a reason, to find the time, the place, the hour

Waiting for the winter sun, and the cold light of day
The misty ghosts of childhood fears
The pressure is building and I can't stay away

[CHORUS:]
I throw myself into the sea
Release the wave, let it wash over me
To face the fear, I once believed
The tears of the dragon, for you and for me

Where I was
I had wings that couldn't fly
Where I was
I had tears I couldn't cry

My emotions frozen in an icy lake
I couldn't feel them until the ice began to break

I have no prayer over this, you know I'm afraid
The walls I built are crumbling away
The water is moving, I'm slipping away



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


dug je put do vječnosti
i mi ga prelazimo
šutke i u miruu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flare-zaista

Opusti se...ja sam vjetar
Koji ti donosi...svježi zrak
Jučer sam se pretvorila...u bjeli oblak
Spajala kapljice...koje padaju na tvoje lice

Otvorio si prozore i pogledao prema suncu
Udahnuo duboko..i kihnuo potiho...
I gledao me ravno u oči..te se nasmješio
Gledao me ravno u oči..pa me upitao

„tko si ti,zaista???“
„ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir.“

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Zaista...to je čarolija
Kad osmijeh tvoj me dozivam,
U sutone i svitanja
To je moja utjeha
Zaista bit cu tvoj Ram sa tisuću sviječa
Da te griju dok si sam

Ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Image Hosted by ImageShack.us


Između neba i mora-Laufer

Ti si ona tajna riječ što živi ispod moje kože,
Provučena kroz moje srce,
Ti si zalijepljena kao sjena za moje noge,
Zato uvijek prije nego oči otvori zlatna zora.
Ja pružam ruku negdje između neba i mora.
Poznam svoju bol, sad vrijeme je da krene,
Jer ja nevidim te, dok ti prolaziš kroz mene,
Mi smo između neba i mora. (x2)
Ja sam bijeli dan, ja sam vojnik tvojih noći,
Zatvoren u našem snu pružam ruku
Tražim te gdje nebo morem postaje.
Poznam svoju bol, ona krade tvoje lice,
Moja luda sestro i ljubavnice.
Mi smo između neba i mora.
Nikada mi nismo bili dalje nego sad
Kaže noć.
Nikada mi nismo bili bliže nego sad
Kaže dan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Azra-Plavi golub

ponekad je vidim ležeći u snu
kao igru sjena na mom ramenu
bijelo svjetlo iznad površine tupih koraka
koliko još ima do očaja

darovat ću ti plavog goluba
imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
ne gledaj u njemu prolaznika bez alibija
ne gledaj u njemu plavog goluba

dvojica na ulici
sami protiv svih
dvojica na ulici
sami

zagrlio sam prvu djevojku
uživala je u milovanju
oblaci su vukli kišu sve do prozora
ne gledaj u meni svoga goluba

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KUD Idijoti-Ja sam te ludo volio

Ja sam te volio
U tebe sam zaljubio
Zvijezde sam ti skinuo, al' cini se ...
Nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Zvijezde, filmove, markice i sne
Lobotomiju i aperkat u nos bas sam sve
Lazne dolare, ma sve sam dao ti
Al' nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Image Hosted by ImageShack.us

credits
duckdz. - x x x