...još želim da ti poklonim listove divljeg kestena,još jednom da te zaštitim dok te magla zaklanja-sa druge strane jastuka... - totalna ludacaaaa... - Blog.hr

11.11.2007.

...još želim da ti poklonim listove divljeg kestena,još jednom da te zaštitim dok te magla zaklanja-sa druge strane jastuka...

Joj zdravo ljudi...

Pa eto..kaj da vam kažem...
Nisam vam dugo pisala...al nea beda...vidim da sam vam svima nedostajala..jako najviše...
Više ni ne znam dal itko čita moje dosadne postove....
al okee...
I don't care...
Ja to pišem...eto tako...
Da napišem nešto...kad ga već imam...

Ugl...ako ikog zanima..kod mene nea nikaj novog...
Našla sam si jedne odlične tenisice neki dan u gradu...
I baš su odlične...crne su..skroz..i iza na peti imaju malene zelene zvezdice...
Baš su keksi...=)...

Za 19 dana mi je rođendan...
Mislim....uvauuu...
Ne znam dal da radim ikaj il ne...
Zato kaj...ak ću radit...onda ću ga napravit tako da bude za pamčenje...
A ako neće bit za pamćenje...onda ga nebu ni bilo..
zato kaj mi ga je onda glupo radit!!!
I tako...još ću viditi kaj će biti od toga..ako će biti...

Neki dan mi je moja draga seja odrezala dred...
Imala sam dva dreda...i jedan sam si otpetlala...
A drugi..
Hm...seki sam dala škare i ona ga je odrezala tako glupo....
Ta mala kosica meni tako strši...to je nekaj nenormalno i glupo...iii...ružno...
I svi mi se sad smiju... =|
....

O školi vam ne želim ni pisati...jer mi ta škola već ide nakurac....
Mislim...ja ću se tako izderat na nekog od njih...
Jer ja više nemogu podnjet nikoga od njih...fuj...

Sad na polugodištu jedna cura bez koje ja neću moć odlazi u grafićku...
Ja onak...kad se samo sjetim da će ona otić...onak...padam u bed....
Užas...ja i ta cura imamo tolko toga zajedničkog...ona mene kuži ko niko drugi...
Ja znam da ja neću moć bez nje...
Ali..iskoristit ću svaku priliku da se i ja preselim u tu školu...
Ugl...nebih o tome...u zadnje vrjeme mi je to bolna tema...

Ja sam se malo raspisala za jednu blogericu koja ima veoma nezanimljiv blog...
Sigurno se pitate čemu sve to loše razmišljanje o meni i mom blogu...
A ja da vam iskreno kažem..ne znam ni sama...
Navikla sam imati loše mišljenje o sebi...tak daa...
Ugl...to bi bilo to...
Pozdraf do daljnjeg...


Bajaga-Vjerujem,ne vjerujem

Gluvo je doba, svi su zaspali
Osecam strasan nedostatak buke
Hocu da vristim, al' ne mogu sam
Ljudi su danas osetljivi na zvuke

Jer je noc, noc, noc, noc
Totalni je mrak
Nista se vise ne vidi u tami
Ovo svetlo je usamljeni zrak
Osecam ipak k'o da nismo sami
Ti i ja

Verujem
Ne verujem

Ustani, nije vreme spavanja
Dodji da cujes pobednicke trube
Umi se vodom sa ovog izvora
Napolju ljudi pevaju kroz zube

Jer je noc, noc..

Čekamo jutro da se razdani,
Da neko dođe i donese sveću,
U ovom mraku čovek ne vidi,
A ja da čekam - ne mogu i neću!

Jer je noc, noc..

21:04 , Komentiraj { 24 } Print

<< Arhiva >>

komentari da/ne
< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
google...
svaštaraa

e-mail:k-ud-idijoti@hotmail.com/rock8girl@net.hr
msn:k-ud-idijoti@hotmail.com

dakle...ja!!

ko sam i što sam??
hm..zapravo to ni sama ne znam!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OGLEDALA SREČE

Mladić i djevojka nose
U srcu mladost vedrine.
Jutrom,kad prolaze cestom,
Drže se za ruke,nježno.

Ruka je djevojke topla:
Mladić se snjom poigrava.
Djevojka veselo gleda,
Smiješi se,žurno korača.

Oči su im pune radosti.
Oči su im ogledala sreče.

Dragutin Tadijanović


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

blog Layouts



blog Layouts



layout for myspace



blog layouts



image hosting



blog Layouts



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LAUFER-Budi moja voda

Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja molio sam da se napune moja mora i rijeke
U njima još jednom da osjetim novu ljubav da teče.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
Prolij se po meni,budi sve što želim
Ja živjecu.


Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja znao sam da ćeš doči,doći i donjeti kišu
Ja čekao sam kao suha zemlja kad čeka svoju vodu.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
I kažem
Prolij se po meni,budi sve šta želim
Ja živjecu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Bruce Dickinson: "Tears Of The Dragon"

For too long now
There were secrets in my mind
For too long now
There were things I should have said

In the darkness, I was stumbling for the door
To find a reason, to find the time, the place, the hour

Waiting for the winter sun, and the cold light of day
The misty ghosts of childhood fears
The pressure is building and I can't stay away

[CHORUS:]
I throw myself into the sea
Release the wave, let it wash over me
To face the fear, I once believed
The tears of the dragon, for you and for me

Where I was
I had wings that couldn't fly
Where I was
I had tears I couldn't cry

My emotions frozen in an icy lake
I couldn't feel them until the ice began to break

I have no prayer over this, you know I'm afraid
The walls I built are crumbling away
The water is moving, I'm slipping away



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


dug je put do vječnosti
i mi ga prelazimo
šutke i u miruu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flare-zaista

Opusti se...ja sam vjetar
Koji ti donosi...svježi zrak
Jučer sam se pretvorila...u bjeli oblak
Spajala kapljice...koje padaju na tvoje lice

Otvorio si prozore i pogledao prema suncu
Udahnuo duboko..i kihnuo potiho...
I gledao me ravno u oči..te se nasmješio
Gledao me ravno u oči..pa me upitao

„tko si ti,zaista???“
„ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir.“

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Zaista...to je čarolija
Kad osmijeh tvoj me dozivam,
U sutone i svitanja
To je moja utjeha
Zaista bit cu tvoj Ram sa tisuću sviječa
Da te griju dok si sam

Ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Image Hosted by ImageShack.us


Između neba i mora-Laufer

Ti si ona tajna riječ što živi ispod moje kože,
Provučena kroz moje srce,
Ti si zalijepljena kao sjena za moje noge,
Zato uvijek prije nego oči otvori zlatna zora.
Ja pružam ruku negdje između neba i mora.
Poznam svoju bol, sad vrijeme je da krene,
Jer ja nevidim te, dok ti prolaziš kroz mene,
Mi smo između neba i mora. (x2)
Ja sam bijeli dan, ja sam vojnik tvojih noći,
Zatvoren u našem snu pružam ruku
Tražim te gdje nebo morem postaje.
Poznam svoju bol, ona krade tvoje lice,
Moja luda sestro i ljubavnice.
Mi smo između neba i mora.
Nikada mi nismo bili dalje nego sad
Kaže noć.
Nikada mi nismo bili bliže nego sad
Kaže dan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Azra-Plavi golub

ponekad je vidim ležeći u snu
kao igru sjena na mom ramenu
bijelo svjetlo iznad površine tupih koraka
koliko još ima do očaja

darovat ću ti plavog goluba
imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
ne gledaj u njemu prolaznika bez alibija
ne gledaj u njemu plavog goluba

dvojica na ulici
sami protiv svih
dvojica na ulici
sami

zagrlio sam prvu djevojku
uživala je u milovanju
oblaci su vukli kišu sve do prozora
ne gledaj u meni svoga goluba

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KUD Idijoti-Ja sam te ludo volio

Ja sam te volio
U tebe sam zaljubio
Zvijezde sam ti skinuo, al' cini se ...
Nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Zvijezde, filmove, markice i sne
Lobotomiju i aperkat u nos bas sam sve
Lazne dolare, ma sve sam dao ti
Al' nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Image Hosted by ImageShack.us

credits
duckdz. - x x x