totalna ludacaaaa...

30.04.2007.

Paaaa....nowi post....

Eto....sjetih se da bi mogla napisati post....od kud da počnem....mislim....nea niš posebno novog kod mene....mislim...kupila sam si cipele za krizmu...fora su...iako im je peta 10cm....treba mi dobra praksa...hihi....ma ispraksat ču se ja....jučer sam imala shoping sa svojom family....grozno!!!!!bili smo u king cross-u....grozno...nea ničega....ništa nisam našla....kupila sam si jednu shugavu majcu...da se upucaš...fkt ničeg nea....danas sam bila u gradu....u 10 sati....mislim...ujutro...bezveze...no nije važno...našla sam rajf i lančić za krizmu...i tako....nemogu se sjetit kaj josh ima....a da....frendica je otišla prek praznika u liku pa nam je ostavila ključeve od stana....svaki dan smo kod nje....cura ima fenomenalan stan.....ima 2 hrčka....pa smo se frendica i ja zajebavale s njima.....bash cu cakani....:)....i tako...neki dan sam bila u bolnici.....i doktorica mi je rekla da imam skoliozu...ma šta god to značilo...i imam iskrivljenu kralježnicu za 20 stupnjeva....bezveze....poslala me na terapije i na struju....grozno...bojim se.....više mi je dosta ovih praznika...rekla sam da ču učit...a knjigu nisam ni pogledala.....trebala bi....i tako....jedva čekam da ode van....sister me živcira....dosadna je ko ku**c....mislim....prema starcima se ponaša ko da su neki stranci...stalno se dere na sve nas...previše si dopušta...tako bi se najradije izderala na nju....ali onda ču naravno nadrapat....več mi je dosta svega....glupo je to...kad si srednje dijete pa nemaš nikakva prava na ništa....to trpim cjeli život....dosta mi je svega...fkt su bezobrazni prema meni...više mi ni nevjeruju...šta god im kažem...ne vjeruju mi....uostalom bash me i briga....ne trebaju mi vjerovat....ne zanima me....e ljudi neda mi se više pisat...idem ja...booook
15:40 , Komentiraj { 13 } Print

24.04.2007.

Nowi post....napokon...

Pa eto...mislim da je vrijeme da napišem nowi post....skupljala sam komentare...i fkt sam ih skupila....
Fala fala...
I tako...
Ljudi ja sam bila na tulumu....
Bilo je fenomenalno...
Inače bila sam u cab clubu...
Suuuper je.....bilo...

Inače... piča su fakat skupa....
Imala sam za dva piča....a popila sam 6 red bull-vodki
i 5 jucie-vodki...malo sam se napila...party
Ali bar mi je bilo zabavno.....
Ma bilo je suuuper...
Plesalo se....pjevalo se...pilo se...pa čak su neki i pušili(možda sam i ja među njima)smokin
Fkt smo se svi zabavili....na kraju sam zabrijala s nekim likomdead....i sad me svi zajebavaju.....več su dosadni.....poslje tog smo trebali ič u saloon ali nam se nije dalo....nismo mogli hodat više....fakt je bilo jebeeeno...upoznala sam puuuno ljudi...čak i previše....vidla sam jednog frenda kojeg nisam vidla josh od zime.....pa tako smo si malo popričali....i tako...ma kaj da vam velim....fkt je bilo suuuper....ostala sam bez riječi...iako je atmosfera bila očajna kad smo došli...ali ubrzo se promjenila...ljudi....wc im je preludgreedy....znate kakvi su u filmovima...onak neki shugavi i mali i pošarani....predobro....e ljudi ja fkt neam ideju za pisanje....več 3 dana pokušavam napisati fucking post....i nemogu...neam ideje....i da...mislila sam izbrisati blog...mislim....

Kad sam doma nemogu pisati post zato kaj su starci doma...a stara stalno neš tu kao gleda a zapravo gleda šta ja pišem...i to me fkt smeta....neam uopče privatnosti.....bezveze..

Jedva čekam da se preselimo....tada ču imati bar malo privatnosti...jedva čekammmm!!!!!15(14) godina čekam da se preselimo iz ovovg shugavog kvarta....
Milslim....

Jarun??uvaubang...to je elita...mislim ono...elita mi je dosadila....želim neko ne elitno mjesto...
Hihihi...

I tako...rolleyes

Sad ovaj tjedan opet počinjem hodati po ambulantama....bolnicama....i tako....
Više mi se ni ne da...
Sad sam se barem rješila kose....napokon je zdrava...weeee....smijeh

A eto....ja sam opsjednuta jednom pjesmom....po cjele dane je slušam...pjesma je na grčkom....pa više vuče na neki dooobar narodnjak...kad smo več kod toga/narodnjaka....mislim da je vrijeme da promjenim pozadinu bloga....jer fkt ne želim da neko svati da slušam narodnjake i imam pozadinu na anarhiju....jer ne želim da da me netko popljuje zbog toga...jer sam svatila da sam jako osječajna osoba...i usudim se reč da sam razmažena...iako se ne ponosim time...mislim...ja ne mogu podnjet da me neko uvrijedi....ove godine sam doživjela jako puuuno uvreda...i nisam se osječala udobno...

To me pogodilo...

A dobro...neču sad o tome....
Bolje da odem ja objaviti više taj glupi post...koji btw pišem več tri dana....i da....htjela sam vam stavit riječi pjesme –esena mono
-(od one grčke pjesme)ali ništa nebiste razumjeli...tak da...kiss


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

18:35 , Komentiraj { 25 } Print

18.04.2007.

Došlo vrijeme da se momci žene....ne nije...došlo je vrijem za nowi post....hehehe

Ljudi!!!!! Bok.
Eto...primila sam se tipkovnice da napišem josh jedan bezvezan post...
i sad neznam kaj da napišem....
mislim...
valjda vam ne trebam napominjat da imam nowu pozadinu...
valjda vidite...ne?!
sad ču svaki tjedan mjenjati pozadine jer sam našla fkt jeee**ne pozadine....
mda...
josh se predomišljam u vezi tuluma...
sad su u pitanju dva tuluma...
...
neznam dali da odem u taj shugavi cap club ili kod frenda....
mislim....
taj shugavi cap club je fkt shugavi klub...
frendica je bila tam na tulumu več i kaže da je mjuza očajna i da su im piča preskupa...
bezveze..
kaj ču dolazit tam ak ču imat za dva piča...
mislim stvarno...
ja se mislim zabaviti...
a ovaj tulum kod frenda...
hm...
tamo če biti dosta ljudi koje ja nepoznajem i koje ne podnosim...
a opet...obožavam biti kod njega...
lik ima preludu kuču...
fora je....hehehe...
i tako...
dosta o tim usranim tulumima....
brijem da neču ič na nijedan.....
...
dobro...da se bacim malo na školu.....
nema ničeg novog u školi...
dosadno je ko i uvijek....
...
bliži se kraj a ja svaki dan markiram...
bar markiram satove koji mi neče trebat....
bla bla bla...
nemam teme...
brijem da idem...
hajde bok ljudi.....


Nije sve tako sivo!!!!-hladno pivo

Red suza, red bijesa zbog SMS-a
Tvoje duševno stanje je poput lasagne
Zar na tebi da štedi? Da te tako uvrijedi?
Crven u licu gnječiš limenku piva

Njezin «sori» po Vuku i :) na ekranu
Idu ruku pod ruku kao sol na ranu
Zar nakon svega joj nisi ni poziva vrijedan
A zbog nje si preš'o na 09?

Barem te nitko neće mučiti sa francuskom dramom
Posudit ćeš si film sa Žanklodvandamom
Zbogom filmovi bez boje i odresci od soje
Pozvat ćeš kod sebe sve frendove svoje
Treba ti par promila muška idila
I barem tona TESTOSTERONA!!!!

Nije sve, nije sve tako sivo
Kad imaš s nekim otić' na pivo

I dok Žan izbija bubreg nekom sporednom liku
Ti od suza jedva i da vidiš sliku
Zbog nje su dečki pišali sjedećki
Sad, jebi ga, šta ćeš, sjediš i plačeš
Treba ti par promila, muška idila
I barem tona TESTOSTERONA!!!!

Nije sve, nije sve tako sivo
Kad imaš s nekim otić na pivo




Bološki sat..


Prečvrsto ga držiš za ruku
Gledaš ga pretjerano zaljubljeno
Kada vas zajedno sretnem onako odvratno sretne
U shopingu nedjeljom

Zar si zaboravila već
Il' si mu zaboravila reć'
Da te on ne pali od prvog dana
I da ste zajedno samo da ne ostaneš sama

Nisam ti rekao tad al' ću ti reći sad
Jebem i tebe i tvoj biološki sat

Reci mi da li si to na sniženju
Jer je potražnja bila premala?
Hajde zajebi tu priču nego ispravi kičmu
Pa taman se i ne prodala

Kad vas vidim to je domaći film
Loši glumci i još gori scenarij
Pa mogu efekti i biti korektni
ali sumnjam, čisto sumnjam u HAPPY END

21:43 , Komentiraj { 37 } Print

16.04.2007.

Kad ti muž ne paše uz ruž kad ti sin ne paše uz kamin....forica....forica...

Da da da....danas je počela škola...nije bilo tako loše kako sam očekivala...valjda...pa eto kraj školske godine samo što nije stigao...a ja samo odbrojavam dane...he he....mislim...da vi vidite s kim ja idem u razred....i vi biste odbrojavali dane...ma šta dane...sate....kak su dosadni...da se ubish.... bang ...fkt me sram toga što sam josh osnovnoškolka....mene i frendicu su odbila dva frajera neki dan zbog toga....htjele smo se upucat....mah.....bezveze...ovak ionak nisu bili bash neki...ali imala smo vishe sreče kod drugih...hehe....pa eto u slučaju da vas zanima....od neki dan počela sam mrziti veslanje....što više...prezirem ga....da da..možda je to sad malo čudno ali eto...par sati razgovora sa sestrom i puno toga se promjeni...ali nije sister kriva zbog toga...i ja sam kasnije razmišljala o tome....i fkt sam bila glupa kaj sam svaki dan išla na jarun i gledala te glupe,zgodne,mišičave veslače....ovi iz mog kluba...njih sam preboljela...osm dvojice šlatkiša....hehe...njih nemožeš prebolit ni da hočeš...pa eto...možda se svi pitaju čemu sad nagla promjena adrese....e pa neznam ni ja sama...valjda zato što sam kukavica i bojim se nekih glupih razmeženih ljudi...valjda zato...ali dobro nea veze....pa...da vam objavim jednu izvrsnu vijest....jučer sam bila u city centru sa bakommouthwash i tako malo gledala i malo...ali fakat malo kupovala...a kupila sam si....haljinu za krizmu!!!!weeeeee...bash je slatka.....ali ono slatka slatka......izgleda vam...hm...neznam kako da vam objasnim...nisam dobra u tome...
Pa pokušat ču:
Veličina-srednja,meni do koljena
Boja-hm...neznam koja je to boja...boja ciklame...valjda....zapravo neznam ni kako izgleda ciklama...ali tako baka kažezujozujo...
Rukavi-lepršavi
I to je to ja mislim...i da josh su rubovi crni a sve ostalo ciklamasto...hehe...
Pa čujte...ziher si ne možete ni zamisliti kak to izgleda...ali kažem vam ja neznam objašnjavati...žao mi je...
E da....josh si kupih grudnjak naughty...u new yorkeru...bash je sladak...čak ima i šljokicedead...i tako...ljudi ja sam vam josh u nedoumici...neznam dali da odem na tulum koj priprema cjeli razred ili ne...mislim.....fakat mi se neda ič...ali opet...možda bih se mogla malo zabaviti....ali nemogu se ja s njima zabaljat....oni su za mene svi dijeca....mislim...čak ni frend ne želi ič samnom zato kaj če tamo biti samo dijeca...mislim...svačam ga...ni ja nebi išla s njim da sam na njegovom mijestu...hehe...pa dobro..ovo je bio malo poduži post...
Idem ja sad...malčice sam umorna...sutra imamo josh i dodatnu iz fizike...uopče mi se ne da...najradije nebi ni išla u školu....ok...sada malo več i odugovlačim....bye...kiss

21:02 , Komentiraj { 22 } Print

14.04.2007.

Da da da...

danas sam bila u fucking zagorju...ubila sam se od dosade ali ujedno sam se i zabavila...tamo nisam bila 100 godina....i fakat se puuuuno toga promjenilo...na bolje...fala bogu....i tako...sad sam se malo prije vratila od tamo...i eto...neka budala me nasmijala...ostavivši mi komentar...dugo se nisam tako nasmijala...i sister je pročitala...pita ona mene ko je to..ja ono neam pojma...dođe sister...ma daj nea beda cura je sm ljubomorna...to kaj nije...i da.....da sad nešto njoj kažem preko ovoga-bloga....curo...ja fala bogu nisam bila na državnom i nisam se brukala....mislim daj molim te....meni je bila dovoljna bruka što me pola jaruna vidlo s tobom....u fucking dublu...jebem ja tebe i to veslanje...pa da se bacim na drugu temu....neku ljepšu....n da....izgubila sam inspirejšn...umorna sam...nemogu se sjetit ničega... n da...jučer je sister imala tulum...hm...gledah slikenaughty....hehe...nije im bilo dosadno...to ziher...he he....jučer bila u gradu...srela jednog frenda...starog...i tako mi pričasmo...onda se rastali....pa srela drugog frenda...i tako s njim popričah...onda sam išla kupiti poklon sisterki...i sebi josh neke stvari....i tako...onda sam krenula kod svoje tete...pa sam bila kod nje...pa smo sad ujutro išli u mercator....našla sam jedan predobar dučan....fenomenalan...tam sam josh kupila nekaj sisterki...mislim...sad brije na leptire(?)...pa sam samo tražila i leptire...itd....neda mi se više pisat...neam volje....sorrry-te....pa tako da ču sad objaviti ovaj jadni post....
čao ljudi!!!!
Ljubim vas sve...
bye

21:33 , Komentiraj { 12 } Print

13.04.2007.

To je vrijedilo čekati....zar je??

Pa eto....da napišem neki glupi post...jutro ko i svako jutro..iako više nije jutro....jučer smo sister i ja bile budne do 3...pričale smo,zajebavale se...itd...pričali smo o veslanju...inače i ona je bila veslačica...i tako...pričali smo o našem klubu....i zahvaljujuči njoj ovisnost o veslanju se smanjila...weee...hvala nina...današnji dan je dobro počeo.....ali nemože biti savršen...mora imat i nešto loše...a to je da me leđa bole...jako...najrađe bi ih iščupala iz sebe...za 2 sata idem na ručak a ja se nisam obukla niti spremila stan....sumnjam da ču stič....nema beda...danas sister ima tulum..bla bla bla...za razliku od današnjega dana jučerašnji dan je bio koma....plakala sam ko kišna godina....neznam zakaj...tak mi je došlo....i tako sam ja plakala ...i pisala post...neki bezvezni...stavit ču vam ga da ga pročitate...fkt bezveze...i sve to što sam napisala....neznam...mislim da nisam mislila ozbiljno....sve to što sam napisala bilo je tako bezveze....žao mi je što sam to sve napisala...ali jbg...ne želim da neki to svate ozbiljno...ovim putem ih molim ako če to pročitat...ljudi nisam mislila ozbiljno....fala na razumjevanju....i tako...fala vam svima koji mi žele sreču s dupinom...fala fala...žnj....mislim da neam više theme za pisat....stavit ču vam onaj shugavi post i josh neke pijesme....puuuuufa svima....

shugavi post:

Osječam da ljudi bježe od mene....

Pa eto...danas mi je dan tako dosadan da bi ga najradije prepavala....ali jbg imam problema sa spavanjem tako da....moram trpit sve oko sebe i svi oko mene trebaju mene trpit....osjećam se tako shugavo,bezveze,jadno...jdenom riječju...GLUPOOOOO!!!!!!..treba mi pomoč...treba mi neko ko če me izvuč iz ovog depresivnog i očajnog tijela.....UPOMOĆ!!!!....kao mala uvijek sam sanjala da imam jedan mali daljenski sa crvenim gubičem u sredini....i kad bi nešto zaželjela stisla bi taj gumbič i to bi se stvorilo...oduvijek sam htjela psa...sječam se da sam jednom zvala mamu na posao i rekla joj da neču ič u školu jer neam psa....rekla sam joj da poslje posla otiđe u pet shop i da mi kupi psa...ne sječam se kaj je rekla ali znam da mi nije kupila psa....par godina poslje dobila sam psa...bez tog daljenskog....ali svejedn dan danas ja želim taj prokleti daljenski...ako mi niko nemože dat daj daljenski bar mi dajte sretan život...molim vas...pa ja sam josh mlada...želim živjeti...ali sretno....neznam...fakat neznam što bi...najradije bi pobjegla...ali ja nisam kukavica da bježim....želim se izborit za svoju sreču ali ja više nisam jaka kao nekada....mrzim se...i svi mene mrze....mrzim se zbog toga kakva sam...ja ne kužim ljude....zato se neko ne bi družio s nekim samo zato što je takav kakav je....fkt bezveze....ja...ja se mogu družit sam svima...i s luzerima i sa facama i šminkerima sa svima ali zašto se svi oni nemogu družit samnom.....zakaj???...šta sam ja svima njima napravila da se nitko ne druži samnom,pa nisam nikome zabila nož u leđa....iako svi tvrde da jesam...ali kako....svi su se razočarali u mene...fkt neam pojma kaj sam ja svima napravila da me ignorijaju...mislim...možda ja nisam bogata ko svi oni...mislim ne vjerujem da je svima njima stalo samo do toga....a ako je...onda su oni meni zabili nož u leđa...a ne ja njima....i bezveze se živciram zbog njih....vidite...prije par minuta sam plakala ko kišna godina ali sad....sad se osjeđam...drukčije...ne sretno ali opet...možda ja nisam vrijedna svojih prijatelja...neznam...ali opet josh samo dva mjeseca i onda je sve to gotovo....svi če oni kad tad past u zaborav...fala bogu...mislim...njima je sad kao žao što odlaze ali ziher kad se sretnemo na ulici sljedeče godine...neče ni znat da su išle samnom u osnovnu...jedva čekam da otiđem od njih svih...možda ču ostat dobra sa par njih ali opet...pa eto....tek sam sad sretna....


ps...brijem da nije dovršeno... rolleyes


e ove dve prekrasne pijesme...

To je vrijedilo čekati-ivana banfić i tony cetinski

U životu kunem se
Krivi ljudi su mučili moje tijelo
A ovaj osmijeh na mom licu
To je tvojih ruku dijelo

U kutu stol za dvoje
Na rubu sreće suza je pala
Tvoja ruka preko moje
Kiša je zauvijek stala

Nebo su pokrile zvijezde sjajne
I tajne su prestale biti tajne
To je vrijedilo čekati

I svaki dodir tvoj nema cijenu
Od tužne si stvorio sretnu ženu
To je vrijedilo čekati

Što ako ne budem tebe vrijedna
Ili sreča nas ne želi
A prava ljubav je samo jedna
Tebe tražim cijeli život



Pisi mi

Dugo nisam vidio
svoj rodni kraj
proljece je sada
mene obuze sjeta.

Ja ti pisem pismo stari
prijatelju moj
daj mi reci sto ima novo
sve mi reci sto znas.

I dal jos svirate nocu pored rijeke
sad je doslo lijepo vrijeme
pjevate li one nase pjesme?

Da li ponekad sretnes moju dragu
jel jos uvijek onako lijepa
pita li za mene i dal me ceka?

Pisi mi sve.

Jutrom kad se budim cesto
tuzan sam
noci su moje duge
pozdravi drustvo i druge.

Ja ti pisem pismo stari
prijatelju moj
daj mi reci sto ima novo
sve mi reci o njoj.

I dal jos svirate nocu pored rijeke
sad je doslo lijepo vrijeme
pjevate li one nase pjesme?

Da li ponekad sretnes moju dragu
jel jos uvijek onako lijepa
pita li za mene i dal me ceka?



12:34 , Komentiraj { 11 } Print

12.04.2007.

Fala fala....

Da da....ja vam se svima zahvaljujem što ste ovog puta bili tako dobri i ostavili mi 27 komentara.....počinjem napredovati....he he...nadam se da če i ovaj post biti tako uspjeshan kao i ovaj prije njega...da da da...u subotu idem u fucking zagorje....sister ima ročkas pa imam big lunch sa svojom family....pretpostavljam kak če biti...u petak idem kod tete,sister ima tulum...žnj...pa eto...ponestalo mi je thema....a nije...pojavila se jedna...he he...namjeravam ovo ljeto posvojiti dupina....obožavam ih...tako da....možda ga posvojim i prije ljeto....ali prvo moram pitati one ljude koji odlučuju o meni sve do 18-e...ma dat če oni to meni...mislim ovak ionak nebu živjel kod nas doma nego di mu je mjesto....ja ču samo dat novce da ga posvojim i kupovat ču mu loptice i ta svakakva sranja/igračke....jedva čekam...več sam odabrala ime-allegro...kaj nije suuuper ime....bash mi se sviđa...posječivat ču ga kad god bum imala priliku...lol....jedva chekam....mislim....dupini su mi uvijek bili i josh su među najdražim životinjama.....fkt su predivni...pa dobro...mogla bih promjeniti themu....neki dan sam bila sa sestrom u city centru....naravno da smo prošli sve dučane i da sam našla samo jedne tregere...dok je sister tražila nemoguče tregerice...ko i uvijek....bla bla bla...na kraju smo otišli i do one neke knižare...možda je algoritam iako sumnjam....ubiti išli smo tamo...i našla sam knjigu od dragutina tadijanovića-mog najdražeg pijesnika....nisam imala priliku kupit knjigu ali se toplo nadam da ih imaju u knjižnicama u koje sam učlanjena...bash si to želim pročitat...danas sam si tražila na internetu neki apartman na moru da da se maknem od one shugave selendre u kojoj je zaglavila i ne miče se od nje cijelo ljeto....e pa ove godine neče biti tako...nači ču si neki apartman blizu plaže i uživat ču...ali pokušat ču nač i posao,ali tu u zagrebu...nikad nisam bila u zagrebu po ljti...užasno me zanima...dođem na trg i vidim malo ljudi a ne cjeli trg pretrpan shugavim ljudima...i tako...nadam se da vam se svidjela moja biografija...eto...oni koji su ju pročitali sad me poznaju....žnj...pa mislim da bi to bilo dosta za danas/sutra...bye...

PLAVI SAN

Suton je...
A nas dvoje stojimo pod kestenom.

Tvoje kose lepršaju na vjetru
dugo,dugo.
Krila vremena huje
dugo,dugo.

Kada sam te,najposlije,za ruke uhvatio
i privinuo k sebi,
Rekla si mi šapćući:
Sunce moje!

Probudivši se,
gledao sam tvoju sliku
s koje mi se smješkaš...
dugo,dugo.

Dragutin Tadijanović

00:47 , Komentiraj { 28 } Print

09.04.2007.

Maj biođrafi....na hrv-moja biografija...

Pa eto...svi koji me ne poznaju upravo sada ako pročitaju post do kraja znat če sve o meni...upoznavanje počinje....
Pa eto:
-moje pravo ime je dorotea
-ne ponosim se njime
-imam 14 godina
-ne ponosim se ni svojim godinama
-idem u razred podjeljen u grupama(štreberi,face,luzeri,deči....)
-ne sviđa mi se razred i škola u koju idem...
-mnogi me nazivaju čudnom curom
- trenirala sam jako puno sportova i pohađala sam plesove,razno razne...
-trenutno se jedino bavim dijetom
-svako malo pohađam razno razne bolnice zbog raznih zdrastvenih problema
-nisam ko svaki drugi tinejđer i ponosim se time
-jedan dan sam šminkerica,drugi dan rockerica,treći dan metalka....
-odjevam se onako kako se tog trenutka osječam
-mrzim svoje susjede
-od svoje 5 godine želim si psa
-s 11 godina sam dobila psa
-živce izgubim sam tak
-ponekad čak i bez razloga
-žao mi je što nisam dobra prema svom psu
-on uvijek strada zbog mojih živaca
-ovih dana pokušavam se odviknut od veslanja
-sram me što sam opsjednuta time
-kao osoba sam jako sramežljiva i jako tiha
-imala sam 8 blogova i samo su 3 bila jako uspješna
-obožavam radit
-obožavam srednju školu
-obožavam životinje
-pokušala sam biti vegetarijanka(neuspiješno)
-sviđa mi se pjevač rhcp-a
-obožavam rukomet,nogomet,odbojku i veslanje
-volim ivana balića,vedrana čorluku,da silvu,modrića i nikšu skelina
-jako sam organizirana osoba
-slušam ono što je moj stari slušo u mladosti...
-bila sam u istoj prostoriji sa vedranom čorlukom,rafom i zoranom mamićem
-obožavam pit red bull i pivu
-gledam odred za čistoču
-imala sam hrčka imenom stuart(pao je sa balkona i time zaradio smrt)
-imam par želja koje nisu za javnost
-ne podnosim crkvu i svečanike
-bila sam zaljubljena u niku kranjčara
-uvijek sam za zabavu
-poslje krizme počet ču štediti za laptop
-želim rozi digič
-ja sam srednje dijete u obitelji
-neki kažu zlatna sredina ali ja sam nevidljiva sredina....
-sanjam o šopingu iz snova
-volim pjesme s dobrim tekstovima
-sa 25 godina želim se preselit u new york
-več sada bi htjela počet putovat i vidjet svijeta...
-želim pirsing na hrskavici,na obrvi,na nosu,ispod donje usne,na jeziku
-to bi otprilike bilo sve...

21:11 , Komentiraj { 27 } Print

08.04.2007.

Odrastanje,punoljetnost,18-i rođendan,posao,sve u jednom postu...i čak imam naslov...

Pa eto...da i ja napišem neki smisleni post...valjda če imat smisla....pa eto...ja sam zaključila da ja počinjem ličiti na odraslu osobu....mislim....možda glupo zvuči ali jbg....jedva čekam da budem punoljetna,jedva čekam da postanem samostalna....to si oduvijek želim...želim kupit mali stan,mali lai lijepi,želim radit posao koji želim,a to je pediker,želim imat malo životinjsko carstvo u svom malom stanu....i jednostavno se želim osamostalit....jedva čekam 18. rođendan....to če bit dan koji ču pamtit zauvijek....mislim....kolko danas djece/tinejđeri žele postati punoljetni,ali ziher zbog nekih drugih razloga....njima je važno da če oni imat osobnu i da če moči kupovat alkohol i takva sranja....sumnjam da več sad tinejđeri razmišljaju o budučnosti....70% tinejđera nije ni stalo do toga jer oni imaju svoje bogate tatice koji če im uvijek dati što god žele...e pa ja to ne želim...ja želim zarađivat sama svoj novac...ne želim da mi itko pomaže u tome...ja to mogu sama samo zato kaj imam volju...želim radit...mene to opušta....svi mi govore kako če mi več drugi dan na poslu bit dosadno jer ču bit nenaspavana i takva sranja...čisto sumnjam....ako ču raditi ono što želim sumnjam da če biti tako....i josh nešto...malo sam se raspisala...hehe...znate kaj mi ide na jetra??to kaj mi baka stalno priča kak je ona u mojim godinama več imala posao....dobro kužim,,,jako ljepo i sve to...i sad se ona čudi kak mi ne radimo i sve to...ja gledam i šutim...i razmišljam...bako hallo??meni danas nitko neče dat posao jer sam maloljetna...kaj si ona misli da ja ne želim radit...ja da mogu radit ja bi več odavno radila...mislim stvarno....i tako...sad vas molim na koljenima da mi ostavite vishe od deset komm....PLIZZZZ!!!!!!!!!!!!....idem ja....boooook
20:09 , Komentiraj { 8 } Print

08.04.2007.

samo je jedan...blog...

pa eto...učinila sam što sam morala....izbrisala sam ocajna1luzerica.blog.hr....više ga nea...zbog njega mi nije žao...uopče mi se nije sviđao....nije mi dobro išlo s njim...e da,pa danas je uskrs...ljudi...sretan uskrs...bla bla bla...događaje od jučer ču vam našvrljat kasnije.....kad se vratim....i tako...ajde boooooooooook....

09:34 , Komentiraj { 8 } Print

07.04.2007.

blog je oživio!!!!!!!!

ljudi sjetila sam se lozinke na ovom blogu i mogu ponovo pisat ovaj blog.....lol kak sam hepy!!!!!moram si nači žrtve za blog pa idem u potragu a vi mi ostavite puuuuuuuuuno komentara.....boooook ljudi....volim vas puuuuuuno!!!!!!!!!!!!!!
10:04 , Komentiraj { 7 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

komentari da/ne
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
google...
svaštaraa

e-mail:k-ud-idijoti@hotmail.com/rock8girl@net.hr
msn:k-ud-idijoti@hotmail.com

dakle...ja!!

ko sam i što sam??
hm..zapravo to ni sama ne znam!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OGLEDALA SREČE

Mladić i djevojka nose
U srcu mladost vedrine.
Jutrom,kad prolaze cestom,
Drže se za ruke,nježno.

Ruka je djevojke topla:
Mladić se snjom poigrava.
Djevojka veselo gleda,
Smiješi se,žurno korača.

Oči su im pune radosti.
Oči su im ogledala sreče.

Dragutin Tadijanović


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

blog Layouts



blog Layouts



layout for myspace



blog layouts



image hosting



blog Layouts



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LAUFER-Budi moja voda

Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja molio sam da se napune moja mora i rijeke
U njima još jednom da osjetim novu ljubav da teče.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
Prolij se po meni,budi sve što želim
Ja živjecu.


Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja znao sam da ćeš doči,doći i donjeti kišu
Ja čekao sam kao suha zemlja kad čeka svoju vodu.

I pjevam
Budi moja voda,ja sam sada vatra
Izgorjecu.
I kažem
Prolij se po meni,budi sve šta želim
Ja živjecu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Bruce Dickinson: "Tears Of The Dragon"

For too long now
There were secrets in my mind
For too long now
There were things I should have said

In the darkness, I was stumbling for the door
To find a reason, to find the time, the place, the hour

Waiting for the winter sun, and the cold light of day
The misty ghosts of childhood fears
The pressure is building and I can't stay away

[CHORUS:]
I throw myself into the sea
Release the wave, let it wash over me
To face the fear, I once believed
The tears of the dragon, for you and for me

Where I was
I had wings that couldn't fly
Where I was
I had tears I couldn't cry

My emotions frozen in an icy lake
I couldn't feel them until the ice began to break

I have no prayer over this, you know I'm afraid
The walls I built are crumbling away
The water is moving, I'm slipping away



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


dug je put do vječnosti
i mi ga prelazimo
šutke i u miruu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flare-zaista

Opusti se...ja sam vjetar
Koji ti donosi...svježi zrak
Jučer sam se pretvorila...u bjeli oblak
Spajala kapljice...koje padaju na tvoje lice

Otvorio si prozore i pogledao prema suncu
Udahnuo duboko..i kihnuo potiho...
I gledao me ravno u oči..te se nasmješio
Gledao me ravno u oči..pa me upitao

„tko si ti,zaista???“
„ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir.“

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Zaista...to je čarolija
Kad osmijeh tvoj me dozivam,
U sutone i svitanja
To je moja utjeha
Zaista bit cu tvoj Ram sa tisuću sviječa
Da te griju dok si sam

Ja sam vjetar stotina idila,
Ti budi ptica koja vratit če mi mir

Tako sam umorna
Od traženja ljubavi
U ovoj šumi..
Pet tona čelika samo rijetki snivaju
Zaista...

Image Hosted by ImageShack.us


Između neba i mora-Laufer

Ti si ona tajna riječ što živi ispod moje kože,
Provučena kroz moje srce,
Ti si zalijepljena kao sjena za moje noge,
Zato uvijek prije nego oči otvori zlatna zora.
Ja pružam ruku negdje između neba i mora.
Poznam svoju bol, sad vrijeme je da krene,
Jer ja nevidim te, dok ti prolaziš kroz mene,
Mi smo između neba i mora. (x2)
Ja sam bijeli dan, ja sam vojnik tvojih noći,
Zatvoren u našem snu pružam ruku
Tražim te gdje nebo morem postaje.
Poznam svoju bol, ona krade tvoje lice,
Moja luda sestro i ljubavnice.
Mi smo između neba i mora.
Nikada mi nismo bili dalje nego sad
Kaže noć.
Nikada mi nismo bili bliže nego sad
Kaže dan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Azra-Plavi golub

ponekad je vidim ležeći u snu
kao igru sjena na mom ramenu
bijelo svjetlo iznad površine tupih koraka
koliko još ima do očaja

darovat ću ti plavog goluba
imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
ne gledaj u njemu prolaznika bez alibija
ne gledaj u njemu plavog goluba

dvojica na ulici
sami protiv svih
dvojica na ulici
sami

zagrlio sam prvu djevojku
uživala je u milovanju
oblaci su vukli kišu sve do prozora
ne gledaj u meni svoga goluba

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KUD Idijoti-Ja sam te ludo volio

Ja sam te volio
U tebe sam zaljubio
Zvijezde sam ti skinuo, al' cini se ...
Nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Zvijezde, filmove, markice i sne
Lobotomiju i aperkat u nos bas sam sve
Lazne dolare, ma sve sam dao ti
Al' nije bilo dovoljno
Nocima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki cas rampu dizao.

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala

Mene vise voljela
Malo jace stisnula
Ne bi li mi svoju guzu dala.

Image Hosted by ImageShack.us

credits
duckdz. - x x x