< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

paaaaa.....
pijesme....

ljinkichi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
jedna zakon cura
lucyka-carica
matea-ljube moja...
ivana-zaaakon cura
super cura

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us















četvrtak, 28.06.2007.

A sad zbogo dame,zbogom prijatelji.....ja sad moram da odem...da odlazim....


Oke...onak...vidim da nema smisla nastavit s ovim blogom...jer onak...svi su nestali i niko više ne komentira moja razmišljanja...onak...ja ko neki debil molim ljude da mi komm moj faking blog...ma daj beži...dec(???!) faking gey...imala sam potrebu to napisat...mdaa...al oke...kužim ih...ni ja ne komentiram ljude u zadnje vrjeme tak da....znam kako im je...mdaa....oke...dakle...zaključak ovog posta jeee....da neću više pisat...jer mi se ne da...ofkors...iako...bude li bilo neke super cool teme...i bude li se meni dalo gnjavit tipkovnicu...onda ču tek napisati nekakav post....oke...da za «kraj» samo napomenem ljudima koji ne čitaju ovo...sutra(u petak) imam svoju prvu praksu...weee...
Sad me sam stara jebe u mozak za faking lječnički...al oke...nije niš nowo da ona živčani na svaku sitnicu...wot ever...i don't cere...brijem da se to ne piše tak...ali nije važno...dragi ljudi koji ne čitate ovo...moram vam reći da je vrjeme za odlazak....naravno odlazim u slavnom,neprimjetnom stilu...by ljudi...i još samo nešto...za kraj....par pjesma od Dragutina Tadijanovića...koji je danas umro...Dragutin T. bio je moj najdraži pjesnik...tog čovjeka jako cjenim...i nadam se da ču u budučnosti skupiti neke shugave pare i kupiti njegovu zadnju knjigu...koju si fkt želim...eto ljudi...to je sve od mene....by...


PLAVI SAN

Suton je...
A nas dvoje stojimo pod kestenom.

Tvoje kose lepršaju na vjetru
dugo,dugo.
Krila vremena huje
dugo,dugo.

Kada sam te,najposlije,za ruke uhvatio
i privinuo k sebi,
Rekla si mi šapćući:
Sunce moje!

Probudivši se,
gledao sam tvoju sliku
s koje mi se smješkaš...
dugo,dugo.

Dragutin Tadijanović




KAD PROLAZIŠ IZNENADA

Kad prolaziš iznenada kraj mene
Htio bi te uhvatiti za ruku.
Al se brzo moje želje stišaju:

Ja ugledam ispred sebe anđela,
Te me gleda nestašno,i veselo,

I smiješi se,i tiho,sitno korača.
O,oči moga anđela,ogledala sreče!

U vama se nigda,nigda lik moj smirit neće.

Dragutin Tadijanović





Lutanje

Samotan lutam večernjim ulicama.

Na svakom uglu,visoko,svjetiljka sja:

Stotinu uglova,stotinu svjetiljka,

Al nigdje nema TEBE....Tebe nema.

Dragutin Tadijanović



| Komentari (67) |
Prikaz komentara | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.