< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

paaaaa.....
pijesme....

ljinkichi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
jedna zakon cura
lucyka-carica
matea-ljube moja...
ivana-zaaakon cura
super cura

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us















petak, 22.06.2007.

Gotovooooooooooo

Pa daa...
Nisam više u osnovnoj...
Onak...
Full mi je žao i full sam hepy....
Bili smo na jarunu i slavili...
Napili se ko majke...
Ofkors...
Ali naravno...to ne bi bilo savršeno da
se dvojica nisu napili ko neke pi**...pa su ih
slali na ispumpavanje...
Jadnićki....
I tak...
Ono,full mi je žao kaj nisam nosila fotić sa sobom
Sad bi vam bilo lakše svatit....kak nam je bilo
Mislim...
Bilo je jebeno....
Osnovnjak sam poslala u park maksimir....
Ali jedni si necu neš oprostit...
Što nije za ovaj blog...
Nego neki moj drugi....
Nije važno....
Sutra idem na more...
Zapravo preksutra....
I tak...ne da mi se više pisat...
I da...svi vi koji ste sad završili
Sedmi razred...nemojte govorit da jedva čekate
Da se maknete od sonovne....
Jer fkt...poslje če vam bit full žao...
Mislim ja koja sam imala sve protiv svog razreda,
Rasplakala sam se....
Al ono...vi uživajte još dok možete...
Ja se opet vračam u prvi razred....
Eto...tek sam jučer svatila zakaj su mi ljudi govorili da se ne
Veselim tom danu....
Ja samo znam da ču ja taj razred,te ljude u njemu,profesore....
Uvijek pamtit...jer su oni na neki način...obilježili moj faking život....
I zahvalna sam što su to bili oni a ne neki drugi....

Zahvalna sam:
-što su takvi kakvi jesu
-na najboljim profesorima na svjetu
-najboljem ravnatelju na svjetu....
-ma zahvalna sam 1.osnovnoj školi bartola kašića
što me učila sve što znam.....

fala....





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Komentari (2) |
Prikaz komentara | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.