< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

paaaaa.....
pijesme....

ljinkichi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
jedna zakon cura
lucyka-carica
matea-ljube moja...
ivana-zaaakon cura
super cura

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us















četvrtak, 14.06.2007.

Pod hitno ti sad treba par promila i barem toma testasterona....

Alo ljudi...wave
Kak ste mi...
Moram priznat ja sam danas dobre volje...thumbup
Ispravila sam faking kemiju koja me jebe...ono,totalnobang....
I ispravila sam hrvatski...weee
I naravno da sam to išla proslavit u slavni blue lineparty...
Paa...ono bilo je super...kolko je moglo bit...mislim,ekipa
je bila...ok...valjda...mislim....ja se nit ne družim sa svim tim ljudima...ali nea beda...zajebavala sam se i to je najvažnije...
mislim ono..kaj smo mi sve radile...mislim...jura,ivona i ja smo prve došle i naravno zajebavale smo se....ja onak,zapalim cigaretu i ivona istosmokin...i sad jura gleda...
i ona bi isto ali nju je sram jer ne znam povuč dim...i tak...ivona ju je naučila za čas...pa smo malo pričala pa je došo konobarrolleyes...btw-neki usporeni...navodno nije spavao cjele noći....i tak...malo smo ga zajebavale....ja sam si za početak naručila slavni brezzer,opet nije bilo zelenog....i tako..onda su došle ostale cure...te mi baš ne pašu...vot ever...pa je jura smislila jednu super cool foru...onak..skužite ovo....mi vam pušimo...sve tri..i sad jura se neš glupirala i počne pušit cigaretu sa slamkom....ono...stavi vrh slamke na vrh filtera i povuče dim...e ljudi crkla sam od smjeha..koja je cura carica...a moj biker je bio malo u bedu...a jubav...ofkors....i tako...kasnije sam si naručila neku vočnu vodkudead...moćno...
i nakon te vodke je bilo sve onak....weard...totalno...i idem ja zapalit cigaretu...i sve je bilo...onak...ok...i meni nakon nekog vremena padne taj dio upaljene(napaljene) cigarete i sad idem ja opet zapalit i ja...kak imam ogroman plamen na upaljaču...nisam to znala...ja sam stavila svoju bulju blizu upaljača i ja sam si facu skurila ko nikad u životu..ono...tak sam se prepala....bzvz...kasnije idem do wc da pogledam jel ima nekih posljedica...i ono...spalila sam si obrve....ja sam umirala od smjeha u wc-u...pa ubit sam se htjela....ono...meni su obrve bile bjeledeaddead...jel možete vjerovat to....omg...grozno...ali poslje je sve bilo dobjo...
mda...sutra nejdem u školu(neda mi se)...najvjerojatnije...još nije sigurno....i tak...ay ljudi idem vam ya...byby



| Komentari (39) |
Prikaz komentara | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.