< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

paaaaa.....
pijesme....

ljinkichi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
jedna zakon cura
lucyka-carica
matea-ljube moja...
ivana-zaaakon cura
super cura

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us















utorak, 05.06.2007.

Što učinio si ti od života mooooog,od života mooog....

Pa dobro evo vam novog posta...
Mislim ono....
....
pa da...eto,za točno mjesec dana postat ču srednjoškolka...
jej.....
i tako da...škola samo što nije završila a ja markam ko neznam kaj.....
bzvz....mislim....i ja isto...sad se sjetim markat...
pa stvarno....a šta češ kad sam debil kakvog nigdje nema....
heh....
paaa....
m da....sutra pišemo fiziku...naravno da ništa ne znam.....
a jučer smo pisali povjest...i nisam bila.....
bila sam u blue line-u uživala u brezzeru...hehe....
i tak....svaki dan se nešto piše...več mi je dosadilo to.....
fuj....
i da...sutra idem na more
weeeeee....
biti ću tamo cjeli vikend.....produženi vikend...molim ljepo....
nadam se da ču se moči okupati....
lool....jedva čekam.....
pa eto ljudi..moram ič spremat stvari...
kiss svima....
by


Ne pitaj za mene-patrola

Ne pitaj za mene
Prva svjetla se pale
Dolaze praznici i
Ljetno raspoloženje

Dok prolazim gardom
Uz ove sunćane dane
Osjećam uzbuđenje
A mene blješte reklame

Ne pitaj za mene
Kasno je za sve
Ne pitaj za mene
Kasno je za sve

Putij,putuj,svi
Ćekaju na tebe
Putuj,putuj,
Pogledaj me

Ne pitaj za mene,
Kasno je za sve,
Ne pitaj za mene
Kasno je za sve

Kraj je godine,
Školska dvorišta su
Prazna
Pune se obale
Tek sad sad
Si važna

Nepitaj za mene
Prva svjetla se pale
Dolaze praznici i
ljetno raspoloženje

ne pitaj za mene
kasno je za sve (4x)



| Komentari (33) |
Prikaz komentara | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.