< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga













SOUNDTRACK ZA ŽIVOT


Oko mene i u meni je
U očima ljudi koje poznajem
U fliperu lica i ulica
Glasovi, tonovi rasuti

Otkada jesam, otkad postojim
Tražim tu pjesmu da mi bude štit
I prave riječi da mi budu mačeta
Kojom ću sjeći sve što mi smeta

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život

Tražim ritam za disanje
Pravi ritam za hodanje
I kad ga jednom uhvatim
Obećajem da odlazim

Obećajem da odlazim
Obećajem da odlazim
Obećajem da odlazim
Obećajem da odlazim

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život



USAMLJENI U GOMILI


Iz tramvaja se čini da tvoj neboder već spava
Pitaš me da li ću te otpratiti do stana
Noću je kažeš opasno prolaziti hodnikom
Sve se rjeđe u pomoć otvaraju vrata.

Nervoznim prstima na radiju tražiš stanicu
Glas koji će šapnuti da nisi jedina
Ali sve što čuješ je hipnoza, uljuljkivanje
Kastrati u modi i buka strojeva, zato ne pitaj me

Kako smo to postali
Usamljeni u gomili
Kako smo to postali
Usamljeni u gomili

Prićaš mi o strahu da budeš živa zakopana
u zlatnoj sredini izmedju katova
Gdje kroz tanke zidove cijelu noć odjekuje
Smijeh napušenih klinaca i škripa liftova

Nervoznim prstima na radiju tražiš stanicu
Glas koji će šapnuti da nisi jedina
Ali sve što čuješ je hipnoza, uljuljkivanje
Kastrati u modi i buka strojeva, zato ne pitaj me

Kako smo to postali
Usamljeni u gomili
Kako smo to postali
Usamljeni u gomili

Pomozi mi vjerovati
Da ovdje nisam jedini
Pomozi mi vjerovati
Da ovdje nisam jedini







Ova pjesma (hladno pivo) posvecena je svim koji u ljudima vide samo vanjštinu...

NIJE SVE NI U PARI



Lagodno su tekli dani
Poslovi dobro uhodani
"GARANT" - zaštita lokala
Od požara i budala

Ali sve se manje gušt'o na poslu
Kad bi lomio noge rezbario lica
U srcu nešto mu pošlo po zlu
I peklo iznutra k'o žgaravica

Jer nije sve ni u pari
Ženama, drogi i piću
Al' neću sad da te davim
Nego da nastavim priču

Jednog mu dana zakucala na vrata
Neka starija dama s "Kulom stražara"
Oh, koji bijaše šok kad reče da je svjedok
Jer on kada roka tu nema svjedoka

Radi za nekog Jehovu za njega čuo nikad
Pa da mu duguje lovu znao bi nadimak

Rekla mu da nije sve ni u pari
Koliko god neki viču
Oprostite ako davim
Samo da čujete priču

Nije sve ni u pari
U hrani i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću


Te su riječi ostavile trag
Sad stoji na ćošku u sandalama
Srce mu vedro a osmijeh blag
Dok tumači drugim budalama


Nije sve ni u pari
U hrani i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću

Nije sve ni u pari
Ženama, drogi i piću
Najljepše su stvari
U duhovnom biću


Neznam dali imate predođbu sta su htjeli reci s tom pjesmom.

Image Hosted by ImageShack.us

HIMNA


Kad se začuje huk, kad se zatrese stadion
Nismo ovdje ni tu nego miljama daleko
Mi smo tamo uz Vas gdje crveno sunce izlazi
Tamo stoji glas koji cijelom svijetu govori


ooooooooooo
Juri zabij driblaj gazi
ooooooooooo
Najbolji na Mliječnoj stazi
ooooooooooo
Juri zabij driblaj gazi
ooooooooooo
Najbolji na Mliječnoj stazi

Kad se začuje huk, kad se zatrese stadion
(juri zabij driblaj gazi)
Nismo ovdje ni tu nego miljama daleko
Mi smo tamo uz Vas gdje crveno sunce izlazi
Tamo stoji glas koji cijelom svijetu govori

Juri gazi driblaj zabij
Zemlja k'o na dobroj travi
Najbolji na Mliječnoj stazi
Naši jure prema slavi

Od Slavonije do Dalmacije
Šire se dobre vibracije
Jer svi smo ekipa, lege, brale, pajdaši
ekipa, lege, brale, pajdaši
ekipa, lege, brale, pajdaši
Kad tamo u Japanu zabijaju naši

ooooooooooo
ooooooooooo
ooooooooooo
ooooooooooo

ooooooooooo
Juri zabij driblaj gazi
ooooooooooo
Zemlja k'o na dobroj travi
ooooooooooo
Juri gazi driblaj zabij
ooooooooooo
Zemlja k'o na dobroj travi


Image Hosted by ImageShack.us

ČEKAONICA

Da pokucam, možda je ipak prerano
Zurit ću još malo u sivi pod
I prebrojat pločice

Fino piše, molimo ne kucati
A ja bih htio nekoga upucati
Il' skočit pod tračnice

Oprostite što dišem, neću nikad više
Samo mi pomozite
Kroz šumu formulara, bez malenoga dara
Jako slabo prolazim

Oprostite što dišem, neću nikad više
Samo mi pomozite
Kroz hrpu formulara, bez malenoga dara
Jako slabo prolazim

Fino piše, molimo ne kucati
A ja bih htio nekoga upucati
Il' skočit pod tračnice

Potrebno je donijeti dvije sličice
Osobnu i kopiju domovnice
I pričekat' satima

Oprostite što dišem, neću nikad više
Samo mi pomozite
Kroz šumu formulara, bez malenoga dara
Jako slabo prolazim

Oprostite što dišem, neću nikad više
Samo mi pomozite
Kroz šumu formulara, bez malenoga dara
Jako slabo prolazim



ESTA REVOLUCION ES PARA SIEMPRE

DRUGOVI,KOMUNIZAM JE IDEALNI SVIJET I AKO SE NE POSTIGNE,NEMA BUDUĆNOSTI ZA OVAJ SVIJET,LJUDSKA SVIJEST MORA JEDNOG DANA POSTIĆI TU RAZINU DA SHVATI DA ĆE NAS OVAJ SISTEM BOGATIH I SIROMAŠNIH SVE UNIŠTIT,SAMI ĆEMO SEBI PRESUDITI AKO NEŠTO NE PODUZMEMO,I ZATO...
NE DIŽITE DVA PRSTA,DIGNITE GLAVE!!!











EL CHE VIVE













za sve ljubitelje hladnog piva i "hladnog piva"


Hit Counter


srijeda, 09.05.2007.

Hypnotize



Uz Hladno Pivo slusam i system of a down.
Njih sam slusao prije Hladnoga i slusam ih vec 10 godina.
Pa da ne mislite da sam fanatik Hladnog, nije da nisam
ali se ne ogranicavam samo na njima.