FriEnDsHiP =) YeP/NoPe

dizajn by: Mu$!c=)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Nešt o svem ovom..

blog otvoren da imamo mjesto za zabilježiti naše zajednički provedene dane da se nakon nekoliko mjeseci, godina,desetljeća ili čega već prisjetiti našeg prijateljstva kroz ovaj blog...

linkachi

Blog.hr
Forum.hr
youtube

puknucupuknucupuknucupuknucupuknucu

Petra,članica h&k&š&f-a smokin
njih 6 (us6)
jedna od njih 6,Dea
druga od njih 6,Tina
Elena
Valentina
Mia & Viki


Clikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

msn-ovi

petrasmokin:
samo0ja@hotmail.com
marinaburninmad:
keep-the-rytham@hotmail.com
katarina:rolleyes
katarina.rudesh@hotmail.com
hananaughty:
hanna_rds@hotmail.com












About us

marina, the hot dijeteburninmad
- prodisala: 18.03.93. što me čini ribom (po horoskopu)
- u zg-u (i ponosna sam čistokrvna purgerica)
- nastavila disat u Rudeshu
- slučajnom prilikom našla se u najdražem headbang 8.a
- iz kojeg bježim u drugu gimnaziju

- na životu me održavaju:
hip-hop i sve u vezi s njim kao:
battlovi (još se ne netječem...gleam...učim...)
breakeri (još nitko određeni)
treninzi
workshopovi
...

onda...
zgodni dečki
dobri filmovi
stross i sl.
yaroon (s bikeom)
praznici s vremenom na vrijeme
msn
to kaj više nisam u rudešu all the time


- ubijaju me:
djetinjasti i uobraženi ljudi
cajke
kad mi se 2 il više dobrih stvari poklopi u isto vrijeme bang(...a meni se to čeeeeesto događa)
oni trenuci kad skužim da pričam a nitko me ne ferma...lol
predrasude o muško-ženskim odnosima
..i predrasude općenito
kad neko priča ono kaj ne misli a očekuje da bude shvaćen...opet lol
starci s nekim svojim idejama
profesori sa svim svoim idejama jer nikad nisu dobre za nas
i još toga al se nemrem sjetit trenutno...
...jer sam ja ugl hepi dijete
mahwavemah


The kul curkasmokin
(moš' mislit :D)
izašla sam iz mamine utrobe pomoću dragog mi skalpela 25.11. u 12 sati i 40 minuta u kao bolnici u zgbu...
to me čini ponosnim strijelcom (podznak vodenjak rofl)...
u drugoj sam gimni u zgb-u (1.f xD),dolazim iz dragog rdš-a ko i ostatak hkšf-a...
obožavam tancat,bilo gdje i bilo kaj,sam ne na cajke,nekak mi to nije onda užitak...shake it,shake it,shake it girl!!!!!!
volim sve kaj se nudi,nevolim ništ.....
inače sam jako hepi dijete većinu vremena,a kad nisam hepi,onda bolje da me ne poznate....
jel tak hšf?
a to je dost..tak i ovak ćete još jadni morat patit čitajući postove...sretno vam bilo! :D
ajde..onda budite mi lijepi,pametni i kuul baš poput mene (noot)..... rolleyes
peace!!!
mah
5ra

Hana, the Šeksee biće naughty
- procmizdrila:18.02. 3.godine 90- ih godina 20.st
- u nekoj bolnici valjda (15:05h)
- došla u rudesh
- u jaslicama upoznajem h&k i iru, elenu i martu s kojima sam i danas u vrlo dobrim odnosima yes
- katu upoznajem u školici smijeh
- onda sam bila u osnovnoj školi i tak to, tra la la la . . . .
-onda sam na žalost krenula u drugu gimnaziju(1.dwave) lud
- volim: papati njami njami, plesati, breakere cerek, chada i orlanda dead, McDonald's, McFlurry s bombonima, majne aparatić (za zube mislim), hip hop, ljeto, svoje frendice i sestričnu Janu wink,sve tipce iz animatora, zujati na klupicama, ići u kino i šetati po gradu (bilo kojem), ići u Stross tu i tamoparty, ići na battlove, pričati gluposti nut, pjevat na jaroonu headbang, gledati Briljantin u Komediji i pritom se kulturno uzdizati (thumbup),pisati pjesme i postove, skakati po sobi, čitati Teen i Ok i slične stvari,visit na msn-uyes,itd. . .

- mrzim: dvo, tro i četveroličnost( iliti n- ličnost kako bi jedan dečec rekel), onda cajkebang, gimnastiku, profu iz tjelesnogburninmad,matematiku, ok recimo školu:puknucu,kad mi neko nešt zapovijedanamcor, kad mi pukne nekaj u koljenu svaka 2 mjesecadead itd. . .
-i za kraj pozz mojim vjernim obožavateljima koji željno iščekuju moje biiiiiiiig postove mah mah mah


Fali nam još
Kata,fensy koka xD










utorak, 11.09.2007.

četvorka u II.

evo..kao kaj ste mogli skužit iz naslova i pijašnjih postova,mi smo sve završile u drugoj.....
malo se nekaj poremetilo i nije sve onak kak smo htjele da bude,al....

razredi su:
1.d --> hana,polegubićka i pasarićka (to nije tak trealo ispast da je hana sama... no)
1.f --> kata,marina,ira i,of kors,ja zubo

Dobro....ni nije tolki bed kaj ej hanchica sama,već su je stavili u napredni french eek,kaj kad je čula..malo je pošizila..al mislim da je sad oke...ne znam dal i dalje razmišlja o preseljenju....al mislim da ne...
I tak,razred nam je oke,svi su ljudi normalni,svi su geekovi,ko mi,al malo je čudno... prvih dana bila sam još nostalgična za starom školom,ljudima.profačima... mislim,još uvijek sam..al ne u tolkoj mjeri...

najteži predmet nam je TzK jer imamo neku ludaču lud koja nas tjera da trčimo,radimo trbušnjake,sklekove i ubijamo se... sve naš škemba boli na putu do doma... dead

eto..čak je i dns bio tzk...nemrete belivit..poslije tog smo se išle (irek & I) nać s deom,tinom & tomi...i mi,onak,krenemo na trg i bilo oke vrijeme....
al kad smo došle u jurišićevu....issssssssss..koja olujica..dei se strgo kišobran rofl ... ugl..na kraju smo završili u vinceku na kolačima... thumbup

i tak.....sjedimo ira i ja zajedno u prvoj klupi,i kata i marina u trećoj...

sutra neamo školu jer idemo u maximir na "bolje upoznavanje"...jeeej!!
bilo bi dobro da idemo s akačima pjeva (mogli bi se s njima upoznat),kad već dekači idu na jarunj.....


ugl,u srednjoj smo se počele odvajat..jučer sam s katom pričala o tom..
nisam baš previše pažnje davala tom,al fkt se odvajamo... zaliven
morat ćemo to nekak fixat...a bit će sve oke....nadam se...
to je sad na početku kad se upoznajemo s novim ljudima pa se družimo i s njima,al kasnije će se to sve vratit u normalu,kaj ne?

ja se ne želim odvojit,a mislim da to nije ni njihov cilj.... yes
2gether
4ever

girlz don't worry about that!
:D
(bar kaj se mene tiče wink )
mah






| komentiraj (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.