Moj prvi post

Danas nije bilo nista posebno samo to sta smo pisali kontrolni iz matise,nije bia tezak ja san ga rjesia i mislin da cu dobit 5 ili 4.I to je to za danas.Aj poz svin mojim prijateljima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

četvrtak, 15.03.2007. u 19:35 ][ 60 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


A neda mi se sad bas nesto pisat.
Jednostavno pogledaj blog i eto ga!!!!!!!
I naravno ostavi puno komentara!!!!!!






EVO MALO COOL BLOGOVA


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Jelena
Brasne
Brunica
Mihe
Tina
Karla
Miško
Goja
Mrky
Bobi
Nyka
Klara
Antea
Mia
Ursa
Prola (Pršut)
Čafna
Kate

href="http://www.bigoo.ws">Blog images

Blog images





Evo nesto o mojim prijateljima:

Iman puno prijatelja a prvo ovi iz razreda:
Spaja,Miško,Raja,Misa,Duky,Rena,Antea,Petra B,
Petra T,Andrea........
Sad iz drugih razreda:Mrky,Suba,Bobi,
Mišlja,Treba,Prola,Musta,Luci,Tin,Ursa,
Boky,Matić,Krolo,Nika,Jelena,Karla,
Klara,Sonja,Irena...
Ukratko svi moji prijatelji su kraljevi,a za ženske one su sve kraljice!!!!!!!!!!!!!!!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket













Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket








adopt your own virtual pet!















adopt your own virtual pet!


















O meni

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



Zoven se Hrvoje.
Prezime P.......
Iden u 5.a razred
i zivin u najboljem kvartu na svitu BOL!!!
Prijatelji me zovu Hiva ili Hipi.
Najvise volin:slusat Linkin Park,igrat nogomet,izlazit s prijateljima
i prijateljicama i jednu malu koja se zove -----.
Eto to je to o meni i nadan se da če van se svidit moj BLOG!!!!!!



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




myspace layout

myspace layout





H!v@_the_one_king