FC 4life...

utorak, 19.09.2006.

i'm thinking,i'm thinking..........

ljudi,ja sam malo razmisljala (moralo se to i jednom dogodit) i dosla do jednog zakljucka: we live in a fucked up world!!!! mislim,znala sam ja to i prije ali sada sam dosla do nekih novih spoznaja... fascinira me cinjenica koliko glupi ljudi mogu bit...meni jednostavno nejde u glavu da postoji osoba koja nezna zbrojit 2 i 2...svi bi nesto:jedni bi pare,drugi bi slavu a treci bi nesto trece,a nitko nezeli prstom maknut da dode do svog cilja! ja jednostavno ne razumijem svijet u kojem zivimo i mislim da ga nikad necu skuzit.... zante kako ljudi kazu:dobro uvijek pobijedi zlo. ma kurac!!! pogledajte koliko zla ima oko nas,koliko nevinih ljudi umre svaki dan a nikome od nas nije stalo! to je jos samo jedan dokaz koliko su ljudi hladni i boli ih ona stvar sto se dogada ljudima koji ih okruzuju...naravno,postoje i oni "dobri" ljudi ali takvih je svakim danom sve manje i manje jer ih iskvari sredina koja ih okruzuje...zalosno...necu dalje pisat jer ce postat gadno....
peace&respect

- 21:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #