FC 4life...

ponedjeljak, 22.05.2006.

hy,hy,hy....

pa ljudi,evo me! evo prvo da vas sve pozdravim... BOK! pa neke zanima kako je bilo u sisku... bilo je jebeno,zajebancija cijelo vrojeme samo je bed kaj smo bile 12 iliti zadnje...al nije bed,meni je bilo super....zelim cestitat seri,majicki i ostalim curama na prvom mjestu!!! cure,svaka cast,bile ste prejebene....
mozda bi mi i bolje prosle da smo imale k+jos vremena vjezbat...who knows.... ali dobro,to je proslost...sada ce uskoro drzavno u velikoj gorici i mozda cemo cak ici...
fakat neznam kaj da pisem...u zadnje vrijeme mi je sve trulo...hvata me neka vrsta blage depresije...kad se sjetim koliko moram ucit,mrak mi padne na oci..ali na svu srecu ima jos samo 17 dana skole pa mi to malo popravi raspolozenje...neznam kak cu proc matisu jer nam profa jos uvijek nije donjela testove...ajde ne zelim vam vise dosadivat,jer fakat neznam kaj da jos pametnog napisem,stoga pozdrav...
pozdravljam:fc chick cieru,comptona,petru,prolicku,josipu,katicu i antoniju (lolek i bolek),shuleta,big ricka (!!!),ilicevu,dorothy,seru,majicku,west-a,mil3.....
pusa

- 15:24 - Komentari (17) - Isprintaj - #