FC 4life...

petak, 12.05.2006.

I did a craaazy thang...

e,ljudi moji necete vjerovat kaj sam nocas napravila...frend me zvao u 23:30 na mob i malo smo pricali...no,medutim taj nas kratak razgovor se pretvorio u to da smo pricali do 2 sata ujutro...! inace,on zivi na tresnjevci i ima svoj stan....i tako sam ja danas u pola 3 ujutro krenula kod njega...mislim,pitao me dal bi htjela doc a ja nisam mogla spavat pa sam otisla.sad da vam objasnim jednu stvar:moji starci su fakat zajebani,da znaju da sam se pokupila u pola 3 u noci i otisla od doma pa UBILI BI ME! sad je ovo ozbiljno...oni uvijek od buhe rade slone...da su me skuzili-brijem da nebi mogla van godinu dana...! al na svu srecu nisu me skuzili...i tako,pola 3 u noci,treba doc do tresnjevke...cekala sam pola sata bus iz podsuseda za ljubljanicu i smrzla sam se ko p***a! dobro,dode bus,ja udem...ali kada sam usla u tramvaj na remizi zivot mi se zgadio! mislim,nikad nisam tako kasno hodala sama gradom (kao sto rekoh imam zatucane starce) i fakat nisam znala cega ima po noci u gradu...od perverznjaka,beskucnika do pedofila....stvarno odvratno...a sve tako odvratno smrdi po mjesavini pisaline,alkohola,cigareta i tko zna cega jos....ali onda sam napokon dosla i bilo je vec pola 5...gledali smo neki film i bilo mi je ful jebeno...a u jutro imam skolu...zajeb! fakat treba imat muda pokupit se u pola 3 ujutro tijekom radnog dana bez da kazes starcima....prije pola godine nebi sebe nikada mogla zamisliti da to radim...cudno je kako se ljudi brzo promijene... rick-pusa i pozzz...
p.s.ova roza boja je posvecena njemu....

- 17:41 - Komentari (14) - Isprintaj - #