FC 4life...

četvrtak, 27.04.2006.

yeah,wright...

pa evo people,proslo je skoro tjedan dana otkako nisam napisala post pa mislim da je kucnia cas da ga napisem... ovaj tjedan je bio tako trul! jedino me veseli to kaj sutra nemoram ici u skolu jer sam si uzela slobodan dan! sufer,you bitches!! naughtynaughtynaughtynaughty
pocela sam u razredu igrati jednu "igru". inspiraciju mi je dao Ashton i njegov show punk'd pa si vi sad mislite... cilj mi je do kraja skolske godine sprcat sve osobe u razredu...cool do sada sam uspjela 3! u tome mi pomaze moja draga koleginjica petra! gledajte,kad vam je jaaaaaakkkkkoooooo dosadno u zivotu (ko meni!!!!),pokusavate napravit nesto sto ce ga ucinit zanimljivijim... mozda se nekim ljudima ovo cini malo zlobno ali jbg!
e da,skoro zaboravih! kao ponosna clanica plesne skupine druge ekonomske skole svima objavljujem da smo pozvane da plesemo za neku zensku u miocu! mi!!!! oooo,I'm so happy... nja,nja!
ovo se odnosi na people from my class: ljidi,nadam se da ste dobro napisali algoritme nutnut thumbup
pozdravljam:cieru,katicu,comptona,petruuu,josu,mog dragog cerekcerek (makar on ne cita ovaj blog) i htjela bih zahvaliti svim svojim fanovima koji su cijelo vrijeme bili uz mene,svojom mami i ocuhu te dragom Bogu...
ciao! mah

- 23:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #