FC 4life...

petak, 21.04.2006.

it's been "too long"...

pa evo,svi pisu nove postove pa sam i ja odlucila napisat jedan.... praznike sam cist ok provela sam kaj je stara jucer (opet) skuzila da pusim smokin ali ocito joj je nekaj tesko pogodilo u glavu jer mi nije nikaj srala... misli,skoro svi u mojoj obitelji (tata,stric,ujo,teta,tetak...) znaju da pusim i ne brane mi jedino je ona uvijek srala,al sad ce to nju proc jer je ocito skuzila da kaj god napravi ja necu prestat pusit i da me nemoze kontrolirat...
evo,danas se ciera vraca.JEDVA CEKAM!! vec mi pomalo fali,nemam s kim igrat pro skatera... mislim,nije da mi fali samo zbog toga ali ono...
vec me siza hvata kad se sjetim da skola traje jos negdje mjesec i pol!!! samo molim boga da sve dobro prode da mi stara opet nebi nekaj srala...
svima saljem veliki pozdrav mah i ispricavam se kaj vam nisam cestitala uskrs...
ciao,kiss cerek

- 14:02 - Komentari (14) - Isprintaj - #