FC 4life...

nedjelja, 09.04.2006.

4 my people...

yo people,evo ciera je kod mene pa sam bas mislila da bi mogla napisati novi post a ona mi pomaze.... ako ste bili na njenom blogu i procitali post pod naslovom it's been to long onda znate kako smo se divno zabavljale u petak nut! a ako ga niste procitali OBAVEZNO ga procitajte! lud evo,sad se bas psihicki i fizicki pripremamo na igranje pro skatera.naucila sam neke nove trikove pa sam ju zvala da joj se malo "pohvalim". naughty smokin jucer smo bile frendici na rodendanu i bilo je fakat luuuudo! prvo smo bili u volareu na remizi i zagrijavali se (tj. alkohol nas je zagrijao...). onda je ciera (NAZALOST) morala otici doma a mi smo se pokupili u roko kod mladosti... bilo je super sam kaj nitko nije htio plesati samnom-pol njih je bilo pijano a pol njih su lijencine kakvih nema (just kidding)... ja sam malo cugnula party,tek toliko da budem dobre volje a ciera je izmislila neku novu taktiku-popij sto vise alkohola prije nego kaj odes doma! i tako je ona frendu popila skoro pa cijeli bambus...naughtypartynjami
dajte ljudi,komentirajte! makar napisete da sam glupa kuja,nema veze-ja se necu ljutit (jako)...
ciao,pusa

- 16:44 - Komentari (21) - Isprintaj - #