FC 4life...

ponedjeljak, 03.04.2006.

for my little sister...

nisam znala kaj da napisem jer ja neznam bas pista neke lijepe pjesmice,pa sam uzela par pjesama od nasih izvodaca za koje mislim da najbolje opisuju moju sestru kristinu i ono sto ja trenutno osjecam....

Noćas sam opet krenuo niz ulicu
skriven mrakom noćnih satova
dolje na cesti mirisala je kiša
pripalio sam cigaru i povukao dim


ne pitaj me zašto ne želim da se smijem
zašto masku navlačim na lice
u mojem rječniku ne postoji ljubav
nitko ne zna što nosim u sebi

ne pitaj me zašto sam sada ovdje s tobom
niti što će s nama biti poslije
dim cigare liže moje prste
i treba mi netko da mi plati piće

Lice ti je staro
u duši si mlad
jedini si sam ostao
tko zna gdje su drugi sad

živi kao što si govorio
umri kao što si živio
nema šta da izgubiš
kad nikad ništa nisi imao

tijelo nepomicno leži
bulji u prazno i miruje
a zvijer u tebi gleda mjesec
njoj se nikad ne umire
ref.
u noci bez jutra
s jutrom bez sunca
na nebeskom svodu
s vjerom u ništa
i ništa u džepu
tražeci slobodu...
skupi šaku hrabrosti
pogledaj ih tko ih jebe
nađi zrno ponosa
nasmiješi se za samog sebe



inace,za one koji neznaju,sestra mi je danas dozivjela saobracajnu i fakat sam bila izvan sebe kad sam to cula...toliko joj toga nsam rekla a mislim da bi se mogla i ispricat za neke stvari...odsad cu radit na tome da poboljsam odnose sa njom.... volim ju ali ona to nezna i zbog toga jako zalim...
pozdrav svima a pogotovo cieri koja mi je puno pomogla!!!

- 22:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #