FC 4life...

srijeda, 15.03.2006.

are you kidding me?!?!?!

pa,evo neki ljudi bi htjeli da pisem... glupo mi je pisat kaj je bilo u skoli,to mi je kao da sam neka klinka iz 4.raz osnovne! uglavnom,jucer ja pricam sa frendom koji ima 20 god i ide na faks i tada sam nekaj shvatila (bravo ja!). misli,sve cure mojih godine zele da su starije.neznam zasto,mozda misle da ce onda biti i pametnije?! pa kaj meni fali sa 16 god?? imam krov nad glavom,idem u skolu gdje je uvijek zajebancija jer se ja potrudim da mi bude,nemam bas previse briga (ovoga,da,...mozda i imam)... kad postanes punoljetan pomicu ti se neke granice.nekim mojim vrsnjacima je najbitnije ono da mogu narucit alkohol jer u nekim bircevima im ne daju zato kaj nemaju 18. hocu rec da kad postanes punoljetan,pocinjes odgovarat za svoje postupke.nema tu vise mamice i tatice koji ce te stititi. e sad,neki ljudi se opamete kad postanu punoljetni i prestanu radit sranja jer skuze da to samo njima steti i da samo sebi mogu upropastit zivot a neki rad bas suprotno... meni nije potrebna cuga ili trava (???) da ja budem sretna i vesela,meni je samo bitno da ja imam dobro drustvo s kojim se mogu zajebavat! ali ja imam ono jedno pravilo: kad se zajebavamo-onda se zajebavamo a kad smo ozbiljni-onda smo ozbiljni! mrzim ljude koji se samo zajebavaju i koji su totalno djetinjasti jer s njima nemogu progovorit niti jednu normalnu recenicu.treba znat granicu izmedu zajebancije i ne-zajebancije i ja stvarno cijenim one ljude moji znaju gdje je ta granica...

- 15:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #