< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anny

Opis bloga

Ne znam....s vremenom ce se vidjet



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
on je jednostavno najbolji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us....
...ma vidi ga...kako je zgodan

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

super arhiva
sabina
Veki

utorak, 25.09.2007.

Kad lisce bude zuto......

E da... Sad kad sam se napokon odmorila, mogu napisat nov post..

Dakle, na danima vina sam bila u petak, subotu i nedjelju.
U petak je bilo, dobro, u subotu fenomenalno, a u nedjelju predobro.
Za petak sam vec sve napisallalalala...(heh) pa necu ponovo..

U subotu je bio Luka Nizetic.. Za neke najzgodniji Hrvat.. ( za mene je to jos uvijek Niko, ali nije ni ovaj za bacit)..
Prije nego je pjevao bili smo iza kod njega..To je bilo presmijesno. Kad su ga najavili morao je na pozornicu, a nas 20 ga je ono...opkoliloJ..
I moja luda sestra ga je primila za ruku pa su ju oni njegovi zastitari dignuli o odnijeli sa strane. To je bio lom...

Bila je ludnica dok je pjevao. Zakon... Bas sam se napjevala i naplesala. Mislim da je prva pjesma koju je pjevao bila „ Imala je lijepu rupicu na bradi“ a to mi je zakon pjesma.

A kad je zapjevao „Vjeruj u ljubav“-... Eh.. Tu su krenule suze.. Jednostavno obozavma tu pjesmu, a jos kad ju je on pjevao...
Pa kaj vas nije dirnulo??
E, onda je sad tu jos i Dac.. Cijelu vecer je bilo dobro, a onda na kraju kad sam njega vidjela..Tak ampostala..kaj ja znam...
I onda smo se prvo uspijeli posvadat.. mislim ne sad ono posvadat skroz nego onak...kak je to uobicajeno za nas... A onda smo se na kraju barili i sve je bilo ok.. Makar Lucija, Ana i Veki nisu bili prezadovoljni s tim.. Jer oni me vole, a on ne! I znaju da ce me opet povrijedit. Ne znam kaj da vam kazem.. Dragi moji.. i ja vas jako, jako, JAKO volim, ali protiv srca ne mogu. Znam da sam cijelo vrijeme prije nego sam ga vidjela govorila da ja mogu bez njega i to..ali kad sam ga vidjela, shvatila sam da ne mogu..
Uglavnom... Onda bas dok smo se barili, je dosla moja mama. Nije ona mene vidjela s njim i nije meni bilo zbogtoga, nego zato kaj znam u kakvom sam stanju bila. A znate i svi vi koji ste bili sa mnom...
Pa sam htjela na zrak prije nego budem pricala s njom ili nesto.
Probala sam Semberovo vino... Jagunicevo... i ne znam kaj sve nisam probala...Djelovalo je malo..
I da... Semberovo je najbolje...Bez uvrede ostalima...

U nedjelju je bio Jole... A u nedjelju su isli moji... Tak da je bilo ono...i to su sjeli za prvi slobodni stol koji su vidjeli...(Braje) a to mi je bilo uzasno glupo jer je Dac bio kod Jagunica..Halo?!

I tak je bilo zanimljivo...Zajebavali smo Nenu...Zena misli da je s Dacom...Rekla je da je s njim od maturalca..Kad sam to cula..LOM!!!

E da...Jole ima jednu prekrasnu pjesmu...Najnoviju..Ne znam jeste ju culi..Zove se KAD LISCE BUDE ZUTO.. A dogovorili smo se da budemo do 12.. I kad je bila prva pauza krenuli smo doma..I kod doma HV se sjeto moja mama da idemo nazad..I taman kad smo dosli..Pjevao je tu pjesmu...I ja trk unutra s curama ( Ana i Lucija) i vratile smo se naprijed..tamo gdje smo i bile.. I onda se dogodilo nesto jako slatko.. Dac mi je dosao..onak s leda..a ta pjesma je bila...Jao...ma nesto prekrasno..
I da..tak smo se do kraja veceri barili i meni je bilo super. A buraz mu je zakon.. Shogy moj...(tak on mene zove).. a i njegova cura je zakon..Marija Helena..
I da... Poslije u autu me mama pitala zbog kojeg decka sam tak sretna. Rekla je da bi ga htjela upoznati...Hm..Mos mislit kak cu ja nju upoznavat s nekim svojim deckom...
A on mi cak i nije decko.
A i da je..ne bi ju upoznala s njim1 Nema teoretske ni bilo kakve druge sanse..

Malo mi ide na zivce situacija u razredu... Mislim, znam da me pola ljudi iz razreda ne podnosi a tak lijepo i slatko razgovaraju sa mnom.. Pa mislim, ako me ne podnosis...nemoj mi onda glumatat!! Reci mi to i ok..Ne moramo se svadat ali ni ne moras ni glumit da sam ti super..

Sutra pita geografiju i novcarstvo. Znam da ce me dici obadvoje i pokupit cu najgore moguce ocijene..

I tako..
I dalje sam ja zaljubljena

E jeste vidjeli novi tjedni zadatak u BB? Predobar je... Ja bi svoje podanike kojima mogu naredivat..
a joj..

Da... to je za sad to ljudi moji dragi... Volim ga...
Volim i vas ve...
Pozdrav svima koji citaju blog...I komentiraju...

I poseban pozdrav Luciji koja je jako bolesna...Nadam se da ce brzo ozdravit!!!

Pusa






| pusTI kOmEnTaRčIć (35) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.